הטרנד המנומר כבר כאן - תראו מה יש לו להציע

אילו התבקשתי לסכם בשלוש מילים את אחד הטרנדים הבולטים ביותר בקולקציות אופנת הסתיו היוצאות עכשיו לחנויות, הייתי אומרת: "עוטה עור הנמר" – כשמה של הפואמה הלאומית הגיאורגית שכתב במאה ה-12 שותא רוסתוולי, כי אין מותג המכבד את עצמו בלי בגד מנומר אחד או שניים לפחות.

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 24/10/18 20:00 טו בחשון התשעט

הטרנד המנומר כבר כאן - תראו מה יש לו להציע
צילום: ברשקה

חלפו הימים בהם הדפס מנומר נחשב לא אלגנטי או מעודן במיוחד, אבל מי שעדיין סבורה כך, יכולה לבחור במגע מנומר קל, למשל בצעיף, ארנק או חרטום נעל, אפילו כובע. כך רומזים שאת בעניינים ובעלת מודעות פאשניסטית. הדוגמאות שליקטתי מוכיחות שגם הדפסי עור נחש או זברה הם אין, אם כי הנמר והברדלס הם השכיחים ביותר. 
כשמדובר בסריגים, זה כבר לא הדפס אלא אפליקציה ממוחשבת שצריך לתכנת במכונות סריגה אוטומטיות, אבל גם את זה עושים בשליחות הטרנד, עובדה שברשת ברשקה יש עכשיו 
קולקציית סריגים צבעונית עם דוגמאות מנומרות בורוד, אדום, צהוב חרדל, חום וכחול. בברשקה אומרים ששילוב של סריג מנומר, מכנסי קורדרוי, סניקרס משובצים ועגילי חישוק קריסטל הוא המראה המושלם לעונת הסתיו. טווח המחירים: כ-30 ל-499 שקלים.

גס

גסצילום: אסף לוי

ברשת GALITA ההדפס המנומר נמצא על כובע מצחייה, צעיף ארוך ואפילו פאוץ' פרוותי, לצד חצאיות, חולצות דקות מבד שיפון ושמלות. המחירים נעים בין 50 ל-400 שקלים.
 אזעקת הטרנד במותג האמריקאי GUESS הם חברבורות על סניקרס, מגפונים ונעלים גבוהות. החל מ-349 שקלים.

גליתא

גליתאצילום: פרדי מולי


מעצבת האופנה חגית טסה אוהבת ולאנים על שרוולי שמלות וחולצות וחצאיות מתנפנפות, בהשראת זמרות הקאנטרי האמריקאיות. הטרנד המנומר אצלה מופיע בז'קט קצר, בגווני תבלינים. צבעי תבלין נראים לה כמתאימים ביותר לסתיו ולחורף: בורדו, חרדל וחום. הז'קטים עולים ברשת חנויות חגית טסה 479-529 שקלים.

הגרה בסתיו 2018 חוזרת אל שנות ה-80 עם חמש מהמגמות שהיו רווחות אז: א. מראה שכבות. ב. הדפסי משבצות. ג. דגמים מנומרים דמויי עור. ד. בדי לורקס ה. כתפיים רחבות.

התחום המנומר בא לידי ביטוי בשמלות מעיל עם חגורת קשירה במותניים, חלקן עם רוכסן וקפושון. על הדפסי בעלי החיים אומרים בחברה שהם מיועדים לעורר מודעות לסכנת ההכחדה המרחפת על הזברות, הנמרים והצ'יטות. ולכן, אין בבגדים רק הופעה מצומצמת של צווארון מנומר, חגורה או חפתים, אלא שהמראה המנומר לגמרי מכסה אותם. כך בשמלות בסגנון גלביה, שמלות מעטפת, חולצות ועליוניות ואפילו מכנסיים. ראוי לציין את המידות והגזרות, שגם בעלות מידות גדולות מרגישות בהן נוח, ואת המחירים השפויים, חולצות ב-79 עד 299 שקלים, שמלות ב-149 עד 499 שקלים, וחצאיות ב-119 עד 299 שקלים.

צילום: הגארה

 

חברבורות הנמר מתאימות גם לבגדים במידות גדולות, ואת זה מוכיח בית האופנה הישראלי "טליה", של המעצבת טליה שרף חזן, בין היתר בשמלה ארוכה מנומרת בשחור-לבן על רקע אותם צהוב חרדל במידות 38-50. בטליה מציעים שירות מעניין של שליחים המביאים הביתה את הבגדים שרואים באתר האינטרנט של המותג. ניתן להזמין טלפונית עד 30 פריטים כדי למדוד בבית, ובתוך 72 שעות להחזיר לחנות גם כן באמצעות שליח. השירות עולה 100 שקלים ואם מחליטים לקנות בגד, מקבלים שובר מתנה של חמישים שקלים. המחירים נוחים  ונעים בין 99 ל-299 שקלים. 

טליה

טליהצילום: נעמי ים סוף

צילום: זארה קידס

עוד הוכחה שמנומר נראה טוב גם במידות גדולות היא קולקציית סתיו-חורף 2018 של רשת מתאים לי (ML) הכוללת בין היתר עיטורי פנינים, אבנים וכפתורים ענקיים דמויי עץ, ומגוון הדפסים אתניים, שמלות נשפכות, ז'קטים מעור וזמש, פרוות סינטטיות ועוד. בפלטת הצבעים רואים חציל, חרדל, כתום, חום, בורדו, וזית כהה. לצד הדפס מנומר יש הדפסים של עור נחש, משבצות ובדי ג'ינס.
אצל נועה גלר, ממתחם בזל בתל אביב העומדת מאחורי מותג הבגדים GALLER, תמצאו חגורה ופאוץ' דמויי עור נחש, לצד הדפסים של בעלי חיים אחרים, וגזרות גדולות "נופלות" ומחמיאות בכל מידה. נחמד לשמוע אותה אומרת: "לא תמצאו אצלי דגם שצריך 'להכניס את הבטן' בשבילו". את רב המכר של הקיץ, שמלת הגלביה, היא התאימה לחורף עם שרוולים באורך בינוני. בבגדי הערב הוסיפה מגעים חגיגיים כמו בד קטיפה, צווארון מוזהב או רקמה מיוחדת. הסריגים שלה עולה 290-450 שקלים, והשמלות: 380-740.

מתאים לי

מתאים ליצילום: אמיר יהל


ולבסוף, ההוכחה הניצחת למסע הניצחון של המנומרים: פיג'מות. ברשת H&O אוסף פיג'מות בצורת אוברול עם קפושון מבד פליז מנומר בכל המידות, עד אקסטרא-לארג' במחיר מבצע לכבוד פרוץ החורף של כמאה שקלים.
 
  
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן