גם על כיסויי ראש אפשר ללמוד מהדוכסיות!

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 03/01/19 12:00 כו בטבת התשעט

גם על כיסויי ראש אפשר ללמוד מהדוכסיות!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

הפעם נדבר על כיסוי ראש. כמו שבגד יכול להחמיא או לא לחמיא לגוף, כך גם כיסוי הראש יכול או לא, להחמיא לפנים. גם תסרוקות ופאות, וגם כיסויי ראש, אמורים לאזן את הפנים, ולכל פנים יתאים משהו אחר.

כמו שמאזנים מבני הגוף על ידי פסי אורך ורוחב, אותו עיקרון עובד גם בפנים. פנים ארוכות נאזן על ידי הוספת רוחב ונפח לצדדים. פנים עגולות ומרובעות, נאזן על ידי הוספת אורך וגובה. ופנים אובליות, הן פנים שהכל יתאים להן. אפשר לעשות את זה על ידי קשירות שונות. למשל קשירת וי או קשירת טורבן, לרוב יתאימו לפנים עגולות או אובליות. גם "בובו" יכול לעזור ולתת נפח לצדדים או לגובה, בהתאם לצורך. כשמדובר בכובעים, עובד אותו עיקרון.


פניה של מלכת אנגליה הן מעוגלות, לכן משהו לא סימטרי עם גובה, ולא צמוד, זו בחירה נכונה.

גם כאן, הקשירה מייצרת אורך וגובה, ולכן זה נראה פשוט אבל טוב.


מייגן היא בעלת פנים מאוזנות, אבל עצמות הלחיים שלה טיפה יותר רחבות, לכן גם לה הגובה והנפח עושים טוב. וגם לה, דוגמה לא סימטרית מאוד מחמיאה.


https://twitter.com/WhatMeghanWore/status/1077662083448225792


לקייט ככל הנראה פנים ארוכות, ונפח לצידי הפנים מאוד מחמיאים לה.

https://twitter.com/the5cambridges/status/1077621657508986880

 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים", היכנסו לאתר והורידו את "המדריך החינמי ליצירת 20 שילובים מ-9 פריטים בלבד", מדריך שיאפשר לך לפתוח ארון הבגדים שלך כל בוקר מחדש בשמחה!  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,0585800020.

לאה לאוקשטיין

לאה לאוקשטייןצילום: עדיגיטלי