גם את חיכית לרגע האחרון עם קניית הבגד לחג?

דאגת לילדים, לבן הזוג, ולא הספקת לרכוש לעצמך בגד להתחדש בו? נעמי גוטקינד גולן, מביאה לך כמה מהאפשרויות המחכות לך בחנויות

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 18/04/19 11:43 יג בניסן התשעט

גם את חיכית לרגע האחרון עם קניית הבגד לחג?
גליתה, צילום: פרדי מולי

במותג גלביה בעיצוב אתי צאיג ומירב הדרי, שניתן למצוא באתר און ליין ובחנויות רוטשילד 1 תל אביב וקניון ארנה, הרצליה, יש מגוון שלם של שמלות בוהו שיק (בוהו, קיצור של בוהמי), מבדי ויסקוזה שנופלים ברכות בשילוב רקמות בחוטי אדום, כחול, וצהוב. גם חולצות כותנה עם רקמה בהשפעות אוריינטליות ושרוולים תפוחים. חלק משמלות הכותנה הלבנות הן באור מקסי עם סרטי תחרה וגובלן. כמעט כולן רפויות במידה מחמיאה ומתאימות לא דווקא לדקיקות. המחירים: 290-1690 שקלים.

ברשת האופנה GALITA יש מגוון רחב של פריטים בצבע לבן באורכים שונים עם שילובים של מלמלות, פונפונים, קשירות וגזירה א-סימטית מבדי קרושה, רשת ותחרות. חלקן עם רקמות. וגם הן מוגדרות כבוהו-שיק. 120-600 שקלים.

הלבן בולט כמובן בבגדים לחג, וברשת אריסטו שמט ראיתי חולצה לבנה ארוכת שרוולים עם מחשוף וי קטן ופסים דמויי רקמה לכל אורכה, כולל לאורך השרוולים, בגוון כחול-תכלת. השמלות באריסטו שמט מעוצבות כולן בקווים רחוקים מהגוף, מבדי כותנה וויסקוזה דקיקים עם וולאנים קטנים, ומראה רפוי, שקט ונעים. כ-80 עד כ-560 שקלים.

גולברי

גולבריצילום: אסף לב

 

גם בקולקציית האביב של רשת גולברי יש חולצה לבנה ארוכות שרוולים ורפויה, עם רקמה שחורה עדינה, במראה הנוסטלגי המזכיר את ימי החלוצים. אבל מי שלא מתחברת לטרנד של הבוהו שיק, מציעה גולברי לנשים ז''קט מחויט להן ואלגנטי שמדגימה אסתי גינצבורג, הפרזנטורית של הרשת. מחיר התחלתי של השמלות, כ-200 שקלים.

רשת פקטורי 54 המייבאת אופנה עילית מחו"ל, הרשימה אותי בימים אלה מאוד עם קמפיין האביב שלה בהובלת הדוגמנית מור קציר, בת 38 ואם לשלושה, אחת הדוגמניות המצליחות והעסוקות בישראל לשעבר, והיום בעלת תשובה, בלוגרית ואושיית סטייל, המצולמת בבגדים צנועים ואלגנטיים שהם חלק ממגמה מתחזקת שנראית היום בתרבויות שונות בעולם. בכל התמונות ראש הדוגמנית מכוסה במטפחות וצעיפים ושאפו לרשת המוכיחה כי גם באביב ובקיץ החמים שלנו, אפשר ללבוש מכוסה ומותאם לאקלים. יש לדוגמא שמלת בז' באורך מידי וגזרה א-סימטרית שעיצבה ויקטוריה בקהאם, שמלה לבנה עם חגורת מותן ושרוולים תפוחים, חולצה וחצאית משי בגוון שמפניה ועוד. טווח מחירי השמלות: 490-5990 שקלים.

גלביה

גלביהצילום: עדי הלמן

אריסטו שמט

אריסטו שמטצילום: שי יחזקאל

 

מי שלבן לא הולם אותה, אבל כן מתחברת לטרנד הבוהו שיק, יכולה למצוא בקולקציית האביב של מיכל נגרין שמלות ארוכות ונשפכות המשלבות בדי סאטן, בי ברוקד, טול ורקמות, בשלל צבעים, חלקן עם כיווצים, אחרות בגזרת מעטפת, חליפת שני חלקים של חצאית טול עם כיווצים וחולצת טול בגזרת מחוך, חצאית קומות עם וולנים, חולצות מכופתרות מבדי שיפון ועוד. נגרין מאופיינת באהבתה לשפע מרקמים וסגנונות באותו הבגד ומושפעת לדבריה השנה ממראה הבגדים המסורתיים של ספרד ואוקראינה, בהם היא משלבת פרחים וחרוזים, אבני חן ותחרה, וגם מתכות בציפויים שונים. טווח המידות אצלה הוא XS – XXL  וטווח המחירים: 349-3,790 שקלים.

אבישג ארבל

אבישג ארבלצילום: דודי חסון

ולבסוף מה שיפה בקולקציית הקיץ החדשה להריוניות של רשת אבישג ארבל, זה שאת השמלות שלה אפשר ללבוש גם בחודש השמיני-תשיעי בלי לוותר על המראה החגיגי והעכשווי, סגנון בוהו שיק כבר אמרתי? - עם דפוסי פרחים רומנטיים, פסי רקמה נוסטלגיים, פרנזים וולנים וסרטי תחרה. גזרות רפויות כמובן, לעתים רקמה אתנית. בעצם אפשר ללבוש את אלה לא רק בהריון. מחירי השמלות של ארבל 179-390 שקלים.