גדול עליה? הבחירה של איילת שקד הפתיעה גם אותנו!

ההכרזה על מפלגתם החדשה של השרים שקד ובנט, הייתה מסעירה בהחלט. ומה שהסעיר לא פחות, הייתה בחירת הסטיילינג של השרה שקד לאירוע. לאה לאוקשטיין בטור שיסביר בדיוק איפה הייתה הבעיה, ועם טיפים חשובים להבא.

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 31/12/18 11:22 כג בטבת התשעט

גדול עליה? הבחירה של איילת שקד הפתיעה גם אותנו!
צילום: shutterstock

איילת שקד היא אישה יפה. וכמו כל אישה, היא יכולה לכבות את היופי הזה, או לתת לו ביטוי. שילוב נדיר של צבע עיניים וצבע שיער - בהיר וכהה, וגוון העור בהיר. שלושה נתונים אלו, קובעים לאיזה טיפוס צבע היא שייכת.

כאשר הצבע מתאים לפנים, הוא מחטב אותם, מרזה, מדגיש את העיניים, מטשטש את הקמטים, עושה חסד של ממש לפנים. וכאשר הצבע לא מתאים לפריטי הלבוש הקרובים לפנים, הם בדרך כלל יחווירו או יהפכו אדמדמים.

צבע הז'קט שהיא לבשה בהכרזה על המפלגה החדשה, הוא בחירה מאוד נכונה. לרוב הנשים עדיף צבע שמנת מאשר לבן, טיפה מעודן יותר ורך יותר. לעומת זאת, החולצה הוורודה, נראית לי בגוון לא מדוייק, נראה שהוא טיפה מחוויר אותה. הוספת שרשרת נוכחות קלאסית, יכלה להשפיע על הצבעוניות הכללית ולשדרג את הסטייל.

צילום: Yossi Zeliger/Flash90

 

צבע - הוא אחד מתוך שלושת המרכיבים העיקריים בסטיילינג, בנוסף להתאמת הגזרה למבנה הגוף,  ולסגנון הלבוש. בנוגע לסגנון, זה די ברור. אישה בתפקיד בכיר כמו שלה, בדרך כלל בוחרת להתלבש בסגנון קלאסי, כדי לשדר את המסר הנכון, מסר של מחוייבות ומקצועיות. 

לגבי התאמת הגזרה למבנה הגוף, היה עדיף לבחור מידה אחת פחות, זה נראה קצת גדול בשרוולים ובכתפיים. כדי לבחור ז'קט במידה הנכונה, בוחרים אותו לפי הכתפיים. אם הז'קט גדול אפילו במעט, זה משנה משמעותית את המראה. אם הבד עומד בכתפיים, זה מוסיף רוחב, גם אם הוא לא נסגר בחזה, אפשר להשאיר אותו פתוח ועל ידי כך גם להוסיף קווי אורך מחמיאים.
לכן, גם השרוול קצת ארוך, למרות שאפשר לפתור את זה על ידי קיפול קטן ונחמד בקצה השרוול.

דבר נוסף, כרגע המותן שלה נעלמת. מותן הוא נכס שיש לכל הנשים, גם למלאות יותר, אפילו מי שבטוחה שאין לה מותן, מתחת לחזה תמיד יש הצרה קטנה, שכדאי מאוד להדגיש אותה.

איילת שקד

איילת שקדצילום: Yossi Zeliger/Flash90

 

איך מדגישים? על ידי הכנסת חולצה לתוך החצאית או המכנסיים, בחירה של חולצות קצרות יותר, המתקרבות לקו המותן. ניתן גם  לבחור עליוניות קצרות, ז'קטים שהמכפלת שלהם מתקרבת לקן המותן, גם שרוולונים וסריגים קצרים יכולים לעשות את אותה העבודה.
מי שבכל זאת אוהבת ז'קטים ארוכים, יכולה ללבוש אותם פתוחים, ולקשור חגורה מעל, בדיוק במותן.
וכמובן להכניס את החולצה בפנים, שגם מקדימה קו המותן לא ימחק!

ומה עם התאמה למבנה הפנים? נראה שהפנים שלה ארוכות, ולכן, בדומה לגוף, אורך מאזנים על ידי הוספת נפח, בעזרת פוני או תסרוקת קצרה יותר.