בגדים לילדים לכבוד החג - כבר קניתם?

אם מבוגרים יכולים לדלג על בגד חדש לחג ולאביב כאשר התקציב לא מרשה חידוש מלתחה, כשמדובר בילדים האופציה כמעט לא קיימת. במהלך החורף רובם גבהו, התארכו, התרחבו, ובגדי הקיץ שעבר פשוט לא עולים עליהם

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 17/04/19 09:00 יב בניסן התשעט

בגדים לילדים לכבוד החג - כבר קניתם?
סלקשן, צילום: ליקו דיזיין יאנה איביצקי

ואפילו כשיש חברות / מכרות / קרובות משפחה, שמוכנות להעביר אלינו בגדים במצב טוב, שנעשו קטנים על צאצאיהם, בסתם יום של חול או שבת, זה איכשהו מתקבל, לפסח – זה פחות מתאים. יצאתי לכן לרשתות שחלקן מתהדרות באחרונה בתוספת המילה "קידס" לשמן (הוניגמן קידס, קיווי קידס וכו'), כדי להתרשם מקולקציות החג החדשות.

כצפוי, הרבה שמלות לבנות מככבות בתחום בגדי הילדים לחג. ברשת H&O לשמלה הלבנה עם חצאית השיפון המתרחבת ומתנפנפת יש חלק עליון מכותנת לייקרה עם חזית של פייטים כסופים. בדי השמלות הן כותנה, תחרה, שיפון וטול. חלק מחצאיות השיפון הן במבנה של קומות, ולצד הלבן מככבים גם גווני פודרה וורוד ואופ-וייט. חולצות האריג של הבנים לבנות ברובן, אבל בחלקן יש פסים עדינים של לבן ותכלת. וגם כמה חולצות פשתן.

מוטיב הכוכב מופיע על טייטס, טי שרט, ומכנסי ג'ינס קצרים, וילדות האוהבות צבעוניות עכשווית ימצאו ברשת הזו בגדים בשחור, לבן וצהוב עם נגיעות זהב או כסף. ומאחר שיום העצמאות כבר באופק, ב H&O-תמצאו כבר מהדורה מוגבלת של חולצות טי לבנים ולבנות עם הדפס של דגל ישראל בפייטים. המחיר ההתחלתי של השמלות: כ-30 שקלים.

h&o

h&oצילום: עידו לביא

 

ברשת GALITA התאהבתי בשמלות זעירות מתחרה בסגנון החלוצק'ה, סגנון כפרי מזרח אירופאי עם שרוך במחשוף הצוואר, וגם בשמלות בהדפס פסים עם סלסולים לבנים, המזכירות את סגנון הבוהו שיק. יש אותו סגנון גם במידות גדולות לאימהות. טווח המחירים: 79-419 שקלים.

גליתה

גליתהצילום: פרדי מולי

 

גם ברשת הוניגמן קידס יש שמלות תחרה צחורות עד מידה 16 של ילדים, אבל הוקסמתי דווקא משמלה צחורה וחלקה, עם שרוולים קצרצרים מתנפנפים שהיא תמצית המראה החגיגי הלבן.

סלקשיין היא רשת לואו קוסט המצליחה לשלב ביגוד חגיגי לפעוטים, למשל שמלה ורודה עם פס תחרה בשולי החצאית והשרוולים ורקמה תכולה ליד הצוואר בכ-22 שקלים. ומכנסיים באורך ברך בצבע ג'ינס. חמודים במיוחד חולצות טי לתינוקות עם כתובות כמו "כשר לפסח בהשגחת אימא", "אביב הגיע פסח בא", "מוצץ מצה" ועוד.

מותג אופנת הילדים- KIDS  KIWI ברשת ארצית של 100 סניפים, מדגיש את הטרנדים הבולטים בעולם האופנה בצורות שונות. למשל, כיתוב בהשפעת ה"ME TOO" על חולצת טי לבנה שבתרגום חופשי לעברית אומר: "אני ועצמי". יש שימוש בבדי קרפ, סאטן, תחרה וטול, והבגדים מתחילים במידות לילודים ומטפסים עד מידה 16 של ילדים. בין היתר יש חצאיות שחורות, מגיעות של ירוק זוהב, פייטים מתחלפים, הדפסים מעולם הגיימינג, הדפסי הולוגרמה ותלת ממד, פרנזים צבעוניים ועוד.

בנות האוהבות מראה פרחוני ימצאו בקיווי קידס בגדי חג עם הדפס של פרחים בגווני אפרסק וורוד, ולתינוקות יש ברשת הזו עוגנים וסירות בתלת ממד על בגדי גוף ואוברולים. המחיר ההתחלתי של השמלות הוא כ-30 שקלים, ושל מכנסי הבנים הקטנים, החל מכ-20 שקלים.

קיווי

קיוויצילום: דניאל אליסטר

 

תינוקות הם קהל היעד העיקרי של רשת שילב ולקראת פסח תמצאו בה לגילאי 0-5 שמלות בהדפס צפוף של פרחים בגווני סגול רך, בגד גוף תינוקי קצר שחלקו התחתון מיועד לחיתול וחלקו העליון הוא חולצת כפתורים חגיגית, משודך לווסט אפור, ז'קטי זעירים, בגזרה מחויטת, שילובים של כחול ותכלת עם רקמה ועוד. על חלק מהבגדי יש נגיעות זהב מבריקות, חלקם במשבצות, חלקם משלבים אריג וסריג, או תחרה וטול, והורים הרוצים מראה היפסטרי לתינוק שלהם, יצאו מכנסי שלייקס. המחירים ההתחלתיים ברשת הזוה הם כ-50 וכ-60 שקלים.

שילב

שילבצילום: דן לרנר

 

סיימתי את הסיור לקראת החג ברשת תמנון, ששילבה את פסח ואת יום העצמאות בקולקציה שכולה צבעוניות של כחול, תכלת ולבן, לגילאי 4 עד 16. בין הפריטים הבולטים שמלת קומות בסגנון וינטאג'. "הקומה התחתונה" של השמלה הזו היא בצבע לבן עם פרחים רקומים בכחול. בשמלה אחרת בקולקציה יש כיווץ במותן, פסים לאורך והדפס פרפרים בכחול. ויש סרפן ג'ינס עם נקודות פולקה לבנות, שניתן לשלב עם חולצת טי לבנה, ולבנים יש בין היתר חולצות עם צווארון סיני ופסים בכחול לבן.  השמלות בתמנון עולות 40-95 שקלים. מכנסי הבנים: 30-80 שקלים, והחולצות המכופתרות של הבנים: 45-60 שקלים.