האופטיקה שמוכרת משקפים ב-18,000 שקל: בין הלקוחות, כתבי ערוץ 12

בחנות יוקרה בירושלים תוכלו למצוא מסגרות משקפיים בעיצוב מיוחד, בהתאמה לגודל הפנים ועם חריטה אישית. "משקפיים זולים יש בשפע, אבל אנחנו מיועדים עבור אנשים שרוצים את הטוב ביותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/21 16:19 יח בטבת התשפב

האופטיקה שמוכרת משקפים ב-18,000 שקל: בין הלקוחות, כתבי ערוץ 12
מסגרת יוקרה של Oliver people, צילום: Oliver people

משקפיים הן מוצר צריכה בסיסי, כזה שמי שזקוק לו לא יכול בלעדיו. לרוב, ניתן למצוא את עזרי הראייה במחירים סבירים לחלוטין, אלא אם כן אתם מבקשים מוצר ברמה יוקרתית במיוחד, בשווי עשרות אלפי שקלים, כזה שעשוי בדיוק על פי מידותיכם, וממוצרי גלם איכותיים ברמה עולמית. 

רשת אופטיק סבן, של בני הזוג ג'רמי וסברינה סבן, בקניון ממילא בירושלים, מתמחה "ברמה הכי גבוהה של מסגרות ועדשות". מדובר במסגרת שעשויה זהב טהור, בצבע לבן או רוז גולד והמסגרת עשויה מקרן באפלו. יש לציין שלא בוצע הרג מכוון לטובת הקרן, אלא נלקח מפגר שמת בשיבה טובה. 

זהב 18 קארט וקרן של באפלו

זהב 18 קארט וקרן של באפלו בשווי 18,000 שקלים צילום: אופטיק סבן

הלקוחות לרוב הם אנשים שרוצים את הרמה הכי גבוהה, פריקים של משקפיים ושעונים. "בדרך כלל קונים אצלנו עורכי דין ואפילו כתבים של ערוץ 12", מספר ג'רמי, "הם נכנסים בשקט, מקפידים שלא להיראות. יש בכירים מהמגזר הציבורי, וגם חברי כנסת. משקפיים זה הדבר הראשון שרואים על הפנים, והפנים משקפות את האדם. הלקוחות יודעים מראש שהמחירים יהיו יקרים, אבל התמורה בהתאם". 

משקפיים מקרן של באפלו

משקפיים מקרן של באפלו צילום: אופטיק סבן וחברת Lindberg

לקוח שנכנס לחנות לא יוצא מיד עם המשקפיים מוכנות. מדובר בהזמנה שנמשכת חודש בדרך כלל, שנעשית על פי מידות הפנים של הלקוח, עם חריטה אישית על המסגרת ונרתיק יוקרתי. "מי שמזמין במחירים כאלה לא יבחר במשהו מהמלאי, אלא ירצה לקבל את את המוצר הכי אישי והכי טוב, תמורת שירות מעולה". 

"התחלנו את זה כי רצינו להבדיל את עצמנו מאחרים", הם מוסיפים "משקפיים זולים יש בשפע, אבל אנחנו מיועדים עבור אנשים שרוצים את הטוב ביותר. חלקם גם מזמינים שרשרת יפה למשקפיים, שנראית כמו תליון. זה מאוד אופנתי בחו"ל". 

משקפי יוקרה בשווי 3,800 שקלים

משקפי יוקרה בשווי 3,800 שקלים צילום: Rigards