אנחנו לא צריכות שנה חדשה כדי להתלבש נוצץ וחגיגי

תחילת השנה האזרחית היא הזדמנות לנצל את שפע השמלות הנוצצות בחנויות כדי להצטייד במלתחה חגיגית לקראת השמחות המשפחתיות של החורף

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 01/01/19 12:17 כד בטבת התשעט

אנחנו לא צריכות שנה חדשה כדי להתלבש נוצץ וחגיגי
צילום: shutterstock

חנויות האופנה מלאות באביזרים ובשמלות פייטים, ארנקי ערב זהובים, נעלי כסף וקישוטי שיער נוצצים. הסיבה הרשמית היא מסיבות סוף השנה האזרחית, אבל גם מי שלוח השנה העברי ולא הלועזי, מכתיב את מועדיה, יכולה לנצל את השפע הלא רגיל הזה, כי מדובר בהרבה קולקציות קפסולה מצומצמות, כדי להצטייד במלתחה חגיגיות לקראת השמחות המשפחתיות של החורף. בטבת ושבט מתקיימות כידוע מאות חתונות ברחבי הארץ.

הכלל החשוב שצריך לשנן לפני שמתכננים הופעה נוצצת הוא שלא מגזימים. די בפריט או מקסימום שניים, בגווני זהב וכסף. למשל תיק המעטפת הזהוב של המותג  KENDALL&KYLIE ברשת המשביר לצרכן. יש שם סדרה שלמה של תיקי משפחת קרדשיאן, אבל הזהוב מושך את העין במיוחד. טווח המחיר של הקולקציה הזו נע בין כ-350 לכ-700 שקלים.

פול אנד ביר

פול אנד בירצילום: יח"צ

גולברי

גולבריצילום: טל טרי

למי שמעדיפה את צבע הכסף, יש תיק כסוף בקולקציית החורף של רשת גולברי. כהשלמה לארנק הזהוב, אפשר לנעול את נעלי הזהב בסגנון מגפונים של מותג הנעליים הבינלאומי ניין ווסט, שהמראה שלהם מתכתב עם אופנת שנות ה-70. המחירים נעים בין כ-250 לאלף שקלים. אגב, גברים שמעיזים, יכולים למצוא נעליים חצאיות כסופות בבית המלאכה של דיוויד ששון ברחוב מוהליבר בתל אביב
לבעלות גזרה דקיקה מחמיאה מאוד שמלת פייטים צמודה, ויש כזו במותג פול את בר המכוסה נצנצים תכולים, בגולברי - מכוסה בנצנצים כסופים, בקסטרו - עם פייטים כסופים על קטיפה שחורה. 

גולברי

גולבריצילום: יניב אדרי

זארה

זארהצילום: נעמי גוטקינד גולן

שמלת נצנצים כסופים-אפורים פחות הדוקה עם מפתח צוואר וי ושרוולים המכסים את המרפק יש בקולקציה החורפית של רשת גולף וכאשר גזרה רחבה ממש מתאימה יותר, בבית האופנה הישראלי 'טליה'  (מידות 38-50), יש שמלות רחבות מבד כסף חלק, חצאיות מטאליות, חולצות פייטים, וגופיות בסיס כסופות וזהובות. שמלת פייטים כסופה רחבה יש גם ברשת חנויות Reserved במסגרת קולקציית קפסולה בלעדית שעוצבה בשיתוף פעולה עם מגזין VOGUE בריטניה.

למעדיפות חצאית נוצצת, ראיתי חצאית פייטים מקסימה בקולקציית הערב של רשת ברשקה (טווח המחירים שם נע בין כ-30 ל-499 שקלים). עוד חצאית, ברשת סלקט, עשויה מחומר כסוף דמוי עור. מרשימה מאוד ברשת זארה חליפה של חצאית ומעיל מבד דקיק שכולו פייטים כסופים. ניתן לראות אותה במלוא הדרה בחנות של המותג במדרחוב ממילא בירושלים. 

ניין ווסט

ניין ווסטצילום: נטע אלעד

סולוג

סולוגצילום: טל טרי

קסטרו

קסטרוצילום: טל קרת

אפשר להסתפק בעיטורים מצומצמים של פייטים כסופים על עליונית שחורה, כמו בעיצובים של גל שנפלד למותג Mews וכדי שהילדים המלווים אותנו לאירועי השמחות המשפחתיות ייראו גם הם מעודכנים, אפשר להלביש אותם בווסט המרופד הכסוף של סולוג, שעד סוף דצמבר ניתן לקנות שם שניים במחיר של אחד, או בחצאית הכסופה והתיק הכסוף המבריק של הוניגמן.