חדשות כיפה

אל תוותרו על ההגנה של משקפי השמש בחורף!

בניגוד לסנדלים, בגדי הים, הטריקו הדק והקרמים מסנני הקרינה, שאפסנו בארון עד בוא הקיץ הבא, את משקפי השמש אסור להעלות לבוידעם גם בחורף.

צילום: shutterstock

פה ושם יש לנו אמנם כמה ימים גשומים ונעדרי שמש, לפעמים אפילו מפתיע שבוע קר ממש, אבל בגדול, השמש מפציעה עם קרני UVB ו-UVA שלא פוגעות בעור חשוף כי אנחנו לבושים יותר, אבל כן פוגעות בעיניים, הזקוקות באקלים הישראלי לעדשות מסננות קרינה לאורך כל השנה. ואם כבר הולכים להצטייד בזוג חדש, כדאי שהם יהיו שילוב של אופנה עכשווית ומילה אחרונה טכנולוגית.  

הזדמנות להתעדכן וגם לרכוש את הטרנדים שיככבו בקיץ הבא – כבר בחורף הנוכחי, מספקת חברת דיוק אופטיק המייבאת ומשווקת מגוון גדול מאוד של מותגים למאות חנויות משקפיים בישראל.  בביקור במשרדים הנרחבים של החברה בראשון לציון, ראיתי תצוגת ענק של מאות משקפי שמש בסגנונות שונים, מותאמים לכל גיל, מין וטעם. מרשים לגלות שם שגם עבור משקפיים שהן המילה האחרונה באופנה, שיש מעצבים מפורסמים הנוהגים לדרוש עבורם אלפי שקלים, המיובאים האלה עולים מאות בודדות.

צילום: דיוק אופטיק מייקיטה

גיגי ברצלונה

גיגי ברצלונהצילום: דיוק אופטיק

לתוהים מדוע בכלל לשלם סכומי עתק עבור משקפי שמש לא אופטיות, התשובה המקובלת, והנכונה, היא שההשפעה שלהם על ההופעה הכללית שלנו היא אדירה. עיניים כידוע הן הדבר הראשון שהמבט נתקל בו בפגישה עם הזולת, וכשהן מכוסות – המשקפיים קובעות את הרושם הראשון.

שישה מאפיינים שיכתיבו את מידת המודעות שלנו לאופנה בלטו לעיני בחדרי התצוגה של דיוק אופטיק: א. מבנה מסכה, המזכיר מסכות סקי. משקפי שמש כאלה הם סופר טרנדיים אבל אי אפשר להפוך אותם לאופטיים. ב. עדשות בהירות. אנטיתזה מובהקת לעדשות הראי המסוות לגמרי את העיניים. מי שרוצה שיראו את עיניו גם כשהוא מרכיב משקפיים, ישמח לחידוש האופנתי הזה. ג. מסגרות דקיקות וסופר קלות, ממתכת איכותית ובלתי שבירה כמו טיטניום. ד. עדשות צבעוניות כתומות, ורודות, כחולות וירוקות. ה. "עיגולדים"- משקפי שמש במבנה עגול (זוכרים את משקפי לנון מהחיפושיות?) ו. משקפיים שחורים (מסגרת ועדשות), במבנה מלבני ובסגנון רטרו של שנות החמישים.

טרנד המסכה

טרנד המסכהצילום: דיוק אופטיק

מוסקוט

מוסקוטצילום: דיוק אופטיק

לתאר את כל המותגרים שמייבאת דיוק אופטיק תקצר היריעה, אבל שניים בעלי טמפרמנט צעיר ובועט, כבשו את לבי במיוחד. האחד נקרא "קרויצברג קינדר" הכולל את מבנה המסכה ועדשות הבהירות, ובוחר לצלם למודעות ולתשדירים שלו צעירים היפסטרים מסוג שומרי סף במועדונים, ולא דוגמנים מקצועיים. והשני, "ג'יג'י ברצלונה" עם מסגרות טיטניום קלילות ועדשות בשלל צבעים.

 

עוד אין תגובות, היו הראשונים להגיב!
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר

ניסן סלומיאנסקי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ניסן סלומינסקי פורש מהחיים הפוליטיים

קרא עוד