אוהבת פרחוני? זה הזמן ללמוד מהדוכסיות את הכללים

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים

חדשות כיפה לאה לאוקשטיין - סטייליסטית 07/02/19 13:48 ב באדר א'

אוהבת פרחוני? זה הזמן ללמוד מהדוכסיות את הכללים
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

האם גם באנגליה היה בשבוע האחרון מזג אוויר אביבי, חם ונעים? לא ממש, אבל זה לא מנע משתי הדוכסיות ללבוש שמלות אביביות ופרחוניות. מדובר בסגנון יותר חופשי, פחות רשמי, אבל להרבה נשים זה מרגיש יותר מורכב מבחינת מה להתאים לבגדים מקושקשים. כאן אני רוצה לתת לכן כמה טיפים, ממה להיזהר ולמה לשים לב.

 

דבר ראשון -  אקססוריז

בבגד מקושקש פרחוני, פחות יתאים להוסיף שרשרת. אלא אם הדוגמה מינימליסטית, ואז אפשר גם שרשרת. למשל, כמו השמלה שלבשה מייגן. כאן, לא הייתי מוסיפה שרשרשת, כי היא מספיק רועשת ומרשימה.


אגב, מסקרן מאוד כיצד מייגן בהריון מתקדם, מצליחה ללבוש בגדים שהם לא מיוחדים להריון..

https://twitter.com/WhatMeghanWore/status/1091319146640478209
 

 

התאמת מטפחת לבגד מקושקש

לבגד מקושקש, יתאים כל צבע שיש בבגד. אבל ממש מיוחד יהיה, להוסיף במטפחת או בפריט אחר, את הצבע שיש אותו הכי מעט בדוגמה. למשל, בשמלה הזו כנראה הצהוב הוא המועט ביותר, ושילוב של צהוב ממש ידגיש את הייחודיות של השמלה.


אבל, כשמדובר בדוגמה פחות או יותר באותם הגוונים, הייתי מוסיפה צבע המשלים של הגוונים. למשל, בשמלה הזו, שהיא בגוונים כחולים, אפשר להוסיף מטפחת או אקססוריז אחרים בצבע כתום או בגוונים של כתום. גם אפרסק הוא תולדה של הצבע הכתום, ויהיה ממש מיוחד.



לשמלה המיוחדת הזו, אפשר להתאים אקססוריז. שרשרת, תיק, נעלים או מטפחת בצבע ירוק, כמו השילוב של הרקפת. שילוב לא צפוי ומיוחד מאוד.

 


לטורים קודמים

 

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים"  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,0585800020. רוצה לדעת מה בדיוק הצבע שמתאים לך? חפשי בגוגל או בפייסבוק את ערכת "צבע מבפנים", שכוללת אבחון דרך סרטון ושאלון, חוברת הדרכה לאיך לשלב צבעים, והערכה הפיזית מגיעה בדואר.