שמחה כפולה הורים לשלושה מילאו שני טפסים בלוטו וזכו בשניהם - זה הסכום המטורף שיקבלו

בהגרלת הלוטו הראשונה לשנת 2024 זכו שני טפסים שרכשו זוג עצמאים מהשפלה: בפרס הראשון בלוטו (על סך 6,000,000 שקלים) וטופס נוסף ממסלול הדאבל לוטו, זכה בפרס השני בסך 3,000,000 שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/24 13:29 כו בטבת התשפד

הורים לשלושה מילאו שני טפסים בלוטו וזכו בשניהם - זה הסכום המטורף שיקבלו
הזוכים המאושרים , צילום: מפעל הפיס

ביום חמישי בשעות הבוקר הגיעו זוג זוכים לבית מפעל הפיס והצליחו להפתיע מאוד את עובדי המקום. הזוג רכש שני טפסים – טופס לוטו וטופס דאבל לוטו, כאשר טופס אחד זכה בפרס הראשון במסלול הלוטו והטופס השני זכה בפרס השני במסלול הדאבל לוטו. וכך, סך זכיותיהם של הזוג עמדו על סכום של 9,000,000 שקלים. למעשה, זו לא הפעם הראשונה בה שני טפסים שנשלחו על ידי אותו אדם זכו בפרס משמעותי. המקרה הקודם היה בשנת 2017, כאשר תושב הגליל העליון זכה במעל 22 מיליון שקלים, כשמילא שני טפסים זהים לאותה הגרלה.

המספרים מורכבים מתאריכי יום הולדת משפחתיים

"כפי שאתם מניחים, יש לנו מספרים קבועים בטפסים", סיפרו הזוכים. "המספרים מורכבים מתאריכי יום הולדת של בני המשפחה. סה"כ השקענו 54 שקלים בעבורם". הזוג, בשנות ה־40 לחייהם, הם הורים לשלושה ומתגוררים באחד מיישובי השפלה. הזוג הנם עצמאים, נוהגים לרכוש שני טפסים בכל הגרלה.

הזוכה שיחזר: "ביום שלישי בסיום יום העבודה, רכשתי את שני הטפסים בביתן הפיס שנקרה בדרכי. יום למחרת בשעות הערב, גלשתי לאתר הפיס על מנת לבדוק את המספרים והופתעתי לגלות בטופס הראשון שזכיתי בפרס הראשון. את הטופס השני לא טרחתי לבדוק כי כבר הבנתי שזכיתי - כי אלו היו אותם מספרים קבועים של תאריכי יום ההולדת של המשפחה. הדבר היחיד שלא היה לי ברור, זה האם בטופס השני ניחשתי נכון את המספר החזק".

אשתי לא האמינה, היא חשבתי שעשיתי טריק במחשב

"מיד התקשרתי לאשתי ואמרתי לה שאנחנו צריכים לדבר. היא חשבה תחילה שמדובר על נושא שדיברנו עליו באותו בוקר ולא הבינה מדוע הדחיפות. כשהגעתי הביתה, ביקשתי ממנה להצטרף אלי לחדר העבודה, היכן שממוקם המחשב הביתי. אמרתי לה: 'תפתחי בבקשה את אתר מפעל הפיס, אני רוצה שתבדקי את המספרים שעלו בגורל בהגרלת הלוטו'. אשתי לא האמינה למראה עיניה. היא חשבה תחילה שעשיתי טריק במחשב, וכדי להיות בטוחה היא בדקה את הטפסים דרך היישומון של מפעל הפיס ולא דרך אתר האינטרנט".

רק רוצים לסגור את המשכנתא

הזוכים הוסיפו: "שנת 2023 היתה מאתגרת עבורנו. התמודדנו עם אתגרים לא פשוטים, גם במישור האישי וגם בגלל כל מה שקורה בחודשים האחרונים במדינה, וכעת אנחנו שמחים לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם בשורה טובה. יש לנו חיים טובים ומלאים וכרגע הדבר היחיד שחשבנו עליו זה לסגור את המשכנתא. למדנו ועבדנו קשה במהלך השנים ונמשיך בחיינו כפי שהם".