בניינים במקום נקניקים: אחרי 86 שנים רצופות - המפעל נסגר

חנות המפעל של זוגלובק בנהריה פעלה ברציפות מאז שנת 1937. הלקוחות שהגיעו לחנות כהרגלם הופתעו מהשלט על החנות: "לקוחות יקרים, החנות נסגרה". במקום יבנו מגדלים לאחר שהשטח נמכר כבר בשנת 2021

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 13/06/23 13:40 כד בסיון התשפג

בניינים במקום נקניקים: אחרי 86 שנים רצופות - המפעל נסגר
חנות המפעל של זוגלובק בנהריה, צילום: ויקיפדיה

רבים מתושבי נהריה והאזור נהגו במשך שנים לרכוש מוצרי בשר מחנות המפעל של זוגלובק בעיר, החנות הוותיקה פעלה במשך 86 שנים ברציפות מאז הוקמה בשנת 1937, אך עתה רבים מהם גילו לתדהמתם כי החנות נסגרה והשטח עליו יושב המפעל נמכר כך פרסם העיתונאי יאיר קראוס.

"אנו מודים לכם על נאמנותכם משנת 1937"

זוגלובק מכרה את השטח כבר בשנת 2021 אך רק אתמול המפעל נסגר סופית. על דלת הכניסה לחנות נכתב: ""לקוחות יקרים, החנות נסגרה. אנו מודים לכם על נאמנותכם משנת 1937". עבור לקוחות רבים שלא היו מודעים למכירת השטח, התקבלה הידיעה בהפתעה, רבים מהם נהגו לפקוד את החנות במשך שנים רבות.

נהריה, המפעל המיתולוגי נסגר

נהריה, המפעל המיתולוגי נסגר צילום: David Cohen/Flash90     

השטח נמכר תמורת 77 מיליון

כאמור, בשנת 2021 מכרה זוגלובק של השטח עליו ישב המפעל, שטח בן 11.5 דונם לקרן ראליטי במחיר של 77.5 מיליון שקלים. בחברה עצמה נערכו למכירה והקימו בשלומי את המפעל החדיש והמתקדם שלהם. על השטח צפויים לקום בניינים רבי קומות וכן שטחי מסחר ומלונאות. בזוגלובק אמרו לקראוס כי במקום יוקם מוזיאון קטן ובו תוצג נהריה בראשית ימיה לצד התפתחות מפעל זוגלובק המהווה את אחד מסמלי העיר .