לפני החופש הגדול: מקדונלדס מעלה מחירים - למוצרים שילדים אוהבים

בפעם השניה תוך חודשיים, ענקית ההמבורגרים העולמית מייקרת מחירים בישראל והפעם במוקד - השייקים והגלידות. כמה זה יעלה עכשיו, איזה מוצרים יתייקרו ונתון אחד מעודד | כל הפרטים

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 12/06/23 22:41 כג בסיון התשפג

לפני החופש הגדול: מקדונלדס מעלה מחירים - למוצרים שילדים אוהבים
מקדונלדס, מעלה שוב מחירים, צילום: shutterstock

בקרוב יצאו הילדים לחופש והורים רבים ימצאו עצמם מאכילים פיות רעבים במיטב רשתות המזון המהיר, אחת מהפופולריות ביותר מהן, היא רשת מקדונלדס. היום (ב') הודיע הרשת על עליית מחירים ודווקא על מוצרי הילדים: השייקים והגלידות. זוהי עליית המחירים השניה של מקדונלדס בתוך מספר חודשים.

רוב המוצרים יתייקרו בשקל אחד, פרימיום שייק יעלה 16 שקלים, פרימיום שייק יעלה 16 שקלים, מילקשייק יעלה עתה 13 שקלים, גלידה פיצוץ תעלה 17 שקלים וגלידה בגביע שנמכרה בתחילה ב-1.90 שקלים, תעלה עתה חמישה שקלים, כך דווח ב"כאן חדשות". במקדונלדס הגיבו לעליית המחירים ואמרו היום: "לאור עליה חדה  במחירי חומרי הגלם אנו נאלצים להעלות מחירים בשיעור ממוצע  של אחוז אחד. אנו מדגישים  כי מחירי הארוחות לא עלו  ונשארו כשהיו. העליה חלה על  חלק מהמוצרים הבודדים בעיקר הגלידות".

הגלידה מתייקרת, מקדונלדס

הגלידה מתייקרת, מקדונלדס צילום: shutterstock

עלייה מתונה אך הדרגתית

מי שמחפש בכל זאת נתון מעודד יכול להתנחם בעובדה שבארצות הברית גלידה בגביע עולה 2.44 דולר שזה לפי השער של היום, 8.64 שקל. כאמור גם בחודש אפריל ייקרו במקדונלדס כמה מהמוצרים כשקודם לכן העלתה מחירים גם באוקטובר 2022, בחברה כך נראה נוקטים בגישה של עלייה מתונה אך הדרגתית.