ריבית של 3%: המהלך של פייבוקס שיאיים על הבנקים

פתרון לכספים של העובר-ושב: חברת פייבוקס הודיעה כי תשלם ללקוחות האפליקציה ריבית של מעל 3% על הכסף הנזיל בארנק הדיגיטלי | כדי לממש זאת יש להזמין כרטיס אשראי ייעודי ולעדכן את האפליקציה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 10:48 יז בסיון התשפג

ריבית של 3%: המהלך של פייבוקס שיאיים על הבנקים
פייבוקס, מאתגרת את הבנקים, צילום: shutterstock

פייבוקס בצעד נוסף שיאתגר את הבנקים הגדולים: אתמול (ב') הודיעה  אפליקציית פייבוקס כי היא תעניק ריבית קבועה של 3.04% על יתרת הכספים של לקוחותיה באפליקציה עד ל- 20 אלף שקלים. הריבית תיצבר מדי יום ותשולם מדי חודש ללקוחות כל הבנקים. כדי לממש את ההטבה החדשה, הלקוחות של החברה יצטרכו להזמין כרטיס אשראי של פייבוקס, ולעדכן את הגרסה של האפליקציה.

בכך פייבוקס למעשה הופכת את האפליקציה שבמקור נועדה להעברת כספים, לארנק דיגיטלי שיאפשר ניהול כסף מחוץ לבנק. הריבית מהווה תמריץ משמעותי עבור משתמשי האפליקציה, כשהכספים הנזילים בעובר ושב יושבים מבלי לצבור ריבית בכלל. 

ההודעה של פייבוקס באפליקציה

ההודעה של פייבוקס באפליקציה צילום: צילום מסך

 בנוסף, באמצעות השימוש בכרטיס האשראי של פייבוקס, שמופק באופן חינמי וזמין ללא הגבלה, ניתן יהיה להשתמש ישירות בכספים שהצטברו באפליקציה, מבלי להעביר אותם קודם לחשבון הבנק, כפי שהיה עד כה. 

"לגייס את הכוח הקבוצתי של מיליוני לקוחות פייבוקס"

נזכיר כי ההחלטה החדשה של פייבוקס היא חלק ממהלך כללי של החברה, שמנסה להציב אלטרנטיבה לבנקים הגדולים. כך למשל, לפני מספר חודשים הודיעה כי החליטה להיכנס לתחום של הפיקדונות קצרות הטווח, והציעה ללקוחות ריבית שנתית קבועה של 4 אחוז, כמעט כפול ממה שמציעים הבנקים. את ההשקעה בפייבוקס, יוכלו לבצע לקוחות כל הבנקים ובלבד שהם מנויים לאפליקציית העברת המזומן.

"זה לא סוד שהריבית שמוצעת היום ללקוח פרטי בבנק נמוכה", אומר מנכ"ל פייבוקס אריק פרישמן. "החלטנו לעשות מעשה ולגייס את הכוח הקבוצתי של מיליוני לקוחות פייבוקס כדי להשיג עבורם פיקדון בריבית כפולה מהריבית הממוצעת המוצעת על ידי הבנקים לתקופה דומה. מבחינתנו, זה מהלך ראשון מתוך סדרת מהלכים בהם אנחנו מתכוונים למנף את הכוח הקבוצתי של משתמשי פייבוקס כדי להביא להם מוצרים עדיפים על אלה המוצעים על ידי הבנקים