משקיעים בשוק ההון? הבורסה השיקה אתר חדש וחינמי שיעשה לכם סדר

במסגרת הרצון להרחיב את שיתופי הפעולה ולחזק את הקשר עם הלקוחות, השיקו בבורסה לניירות ערך כלי חדש למידע ומעקב אחר שוק ההון: "מענה לצרכים הנוכחיים של המשקיעים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 12:06 ד בסיון התשפג

משקיעים בשוק ההון? הבורסה השיקה אתר חדש וחינמי שיעשה לכם סדר
הבורסה לניירות ערך, צילום: Miriam Alster/FLASH90

כלי חדש למשקיעים: הבורסה לניירות ערך השיקה אתמול (ג') שורה של כלים דיגיטליים חדשים, זאת, כחלק מהרצון לחזק את הקשר הישיר עם לקוחות, משקיעים ופעילים בשוק ההון. השירותים החדשים נועדו לאפשר שקיפות וגישה קלה יותר למידע רלוונטי למשקיעים, כולל התאמה אישית וקבלת תובנות וניתוחים והפחתת חסמים להשקעה, בעיקר בקרב צעירים.

הכלי הראשון שמשיקה הבורסה הוא TASE+, שירות חינמי חדש המאפשר תיק אישי חכם ומעקב אחרי ניירות ערך בישראל ובחו"ל, במקום אחד, בעברית ובאנגלית. השירות יאפשר לכל משקיע, לראשונה בישראל, גישה למידע מעודכן, ניתוחים, תובנות והמלצות אנליסטים.

TASE+ פותח כמענה לצרכים הנוכחיים של המשקיעים שרוצים לקבל מידע זמין, שימושי ובעל ערך מוסף באופן נגיש ונוח, כחלק מניהול מתקדם ומבוסס דאטה של השקעותיהם, והוא פרי שיתוף פעולה ראשון של הבורסה עם חברת המידע הפיננסי הישראלית TipRanks. החברה פיתחה אלגוריתם מבוסס בינה מלאכותית המנתח ביג דאטה פיננסי במטרה לספק למשקיעים כלים ומידע תומך החלטות השקעה. השירות יהיה זמין באתר הבורסה החדש ובאפליקציית הבורסה המעודכנת.

הבורסה לנירות ערך, שירות חדש

הבורסה לנירות ערך, שירות חדש צילום: Avshalom Sassoni/Flash90.

האתר החדש של הבורסה

בנוסף, השיקה היום הבורסה אתר חדש ומשודרג הכולל את כל המידע הנחוץ לפעילי שוק ההון. במסגרת האתר, הזמין במלואו בעברית ואנגלית, יוצג מידע ויינתנו שירותים עבור חברות ומנפיקים, משקיעים, חברי בורסה וצרכני מידע פיננסי. כמו כן, ירוכזו כל חדשות הבורסה במקום אחד כולל מאמרים מקצועיים, בלוגים והודעות לעיתונות. השדרוג התבסס בין היתר על מחקר תחום הפיננסים בדיגיטל ונתוני השימוש באתרי הבורסה לצד ניתוח דרישות המשתמשים מקהלי המטרה השונים.