שוב: שטראוס מעלה מחירים | אלה המוצרים שיתייקרו

חברת שטראוס עדכנה בעליית מחירים נוספת, זאת בשל: "עליות דרמטיות נוספות במחירי חומרי הגלם". בין המוצרים שיתייקרו: קפה נמס ,קפה מיובש בהקפאה, קפסולות, חטיפים מתוקים, ספלנדיד, ציטוס, תפוצ'יפס ושמן זית יד מרדכי

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/23 13:45 כד באייר התשפג

שוב: שטראוס מעלה מחירים | אלה המוצרים שיתייקרו
שטראוס, צילום: Michael Giladi/Flash90

בעקבות עליות דרמטיות נוספות במחירי חומרי הגלם, האריזות ותשומות לתעשייה ולאחר מהלכי התייעלות משמעותיים, שטראוס מודיעה לקמעונאים על עדכון מתון נוסף במחירי המחירון לקמעונאים של מוצרים שהחברה לא ביצעה בהם עליית מחיר ב 12 השנים האחרונות ולא נכללו בעליית המחיר שהתבצעה בדצמבר 2022.

עדכון המחיר יתבצע על מוצרי עלית

עדכון המחיר יתבצע על מוצרי עלית: קפה נמס ,קפה מיובש בהקפאה, קפסולות, חטיפים מתוקים, ספלנדיד, ציטוס, תפוצ'יפס ושמן זית יד מרדכי. 

העדכון הינו בשיעור ממוצע של 1.4% ויכלול עליה מכסימלית של עד 6% למוצר בודד. משטראוס ביקשו להדגיש כי מחירי המוצרים הנכללים בעדכון לא עודכנו במהלך 12 השנים האחרונות. כמו כן לא נכללים בעדכון מוצרי המחלבות והסלטים. עליית המחיר לקמעונאים תיכנס לתוקף בתאריך 4.6.23 והיא מכסה חלק קטן מסך ההתייקרויות המתמשכות שהחברה סופגת.

  • מחיר קפה ירוק רובוסטה עלה בשלוש השנים האחרונות ב-86%, ומדצמבר 2022 עלה ב-45%. מחיר הערביקה עלה ב-51% בשלוש השנים האחרונות ומדצמבר 2022 ב-20%.
  • מחיר הסוכר הגולמי עלה מתחילת השנה ב-11.03%, ומחירו של הסוכר הלבן עלה ב- 13.67%.
  • מחיר קקאו עלה ב- 6.54%
  • מחירי התירס עלו ב- 37%
  • מחירי השמנים עלו ב 50%
מחירי מוצרי החלב מתייקרים

עליית מחירים נוספת צילום: Yossi Aloni/Flash90

"ברור לנו כי אין מדובר במהלך פשוט"

מהחברה נמסר כי, "עדכון המחירים הנוכחי נעשה מתוך הכרח המציאות ונוכח עליות דרמטיות נוספות במחירי חומרי הגלם בחודשים האחרונים ולאור הצפי כי מגמה זו תימשך גם בחודשים הקרובים". לדבריהם: "ברור לנו כי אין מדובר במהלך פשוט וכי ההתמודדות עם יוקר המחיה נוגעת לכל בית בישראל".

עוד נאמר, "עשינו ככל שניתן על מנת לוודא שעדכון המחירים יהיה נקודתי ומידתי ויכלול רק פריטים שלא התבצעה בהם עליית מחיר במהלך 12 השנים האחרונות. עדכון המחיר שמתבצע, מפצה על חלק קטן מסך ההתייקרויות שהחברה סופגת".