"ד"ש לעבאס": התגובה של סמוטריץ' לביקורת של הבכיר במשרד האוצר

בפתח ישיבת הממשלה בה יאשרו השרים את העברת הכספים הקואליציונים, ביטל שר האוצר את הביקורת כלפי חלוקת הכספים לתלושי מזון במגזר החרדי. על דירוג האשראי של ישראל שנותר יציב: "הבעת אמון בכלכלה הישראלית"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 14/05/23 12:02 כג באייר התשפג

"ד"ש לעבאס": התגובה של סמוטריץ' לביקורת של הבכיר במשרד האוצר
השר סמוטריץ': לא מתייחס לביקורת, צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

ד"ש לעבאס: בישיבת הממשלה היום (א') יצביעו השרים על הכספים הקואליציונים שיועברו למטרותיהן של מפלגות הקואליציה. במסגרת הכספים, יצביעו השרים גם על יוזמתה של ש"ס לחלוקת תלושי מזון דרך המועצות המקומיות, מהלך בו יושקעו מאות מיליוני שקלים. לאחר שהיועץ המשפטי של משרד האוצר, אסי מסינג העביר ביקורת על המהלך, בטענה שאין אפשרות לתעדף מגזר מסויים, נשאל שר האוצר סמוטריץ' על הנושא בפתח ישיבת הממשלה.

השר סמוטריץ' מגיב לבכיר האוצר צילום: עמיאל ירחי

"הם מביעים אמון גדול במדיניות הכלכלית שלנו"

לשאלה מה הוא עונה לביקורות שנשמעו ענה סמוטריץ' בביטול: "ד"ש ל-53 מיליארד שקל לעבאס" כשהוא מתכוון לתוכנית החומש שהעבירה הממשלה הקודמת למגזר הערבי. בתחילת דבריו, התייחס סמוטריץ' גם לדירוג האשראי של S&P שהותירו את ישראל על דירוג AA הגבוה: "אחרי שבועות של קמפיינים שניסו לפגוע בכלכלה, S&P מביעים אמון גדול בכלכלה הישראלית".

"הם מביעים אמון גדול במדיניות הכלכלית שלנו, בתקציב, בחוק ההסדרים, ברפורמות, במאבקים שאנחנו עושים להורדת יוקר המחיה ויוקר הדיור ויצירת שוויון וסיוע לאזרחי ישראל" אמר השר.