החברה מציעה כרטיס טיסה "חופשי חודשי" ללא הגבלה - כך תעשו את זה

אפליקציית התיירות וההזמנות ברגע האחרון חוליו משיקה כרטיס ייחודי "SKY PASS" ויאפשר טיסות לכל העולם וללא הגבלה. "כמו אכול כפי יכולתך" מציגים את זה בחברה | כל הפרטים והמחיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/23 14:16 כ באדר התשפג

החברה מציעה כרטיס טיסה "חופשי חודשי" ללא הגבלה - כך תעשו את זה
טיסות "חופשי חודשי", צילום: shutterstock

טיסות חודשי חופשי: אפליקציית חוליו ידועה בעיקר בזכות הזמנת הטיסות ברגע האחרון, אך החברה יוצאת במהלך חדש ומפתיע - טיסות חופשי חודשי. החברה מציגה את "SKY PASS", מנוי לטיסות ללא הגבלה במשך חודש שלם. החברה מציגה מספר הגבלות על מנת לממש את המנוי: דרכון בתוקף לחצי שנה, רווח של 24 שעות בין טיסה לטיסה והתחייבות להתייצב לכל הטיסות אליהם נרשמת.

איך זה עובד? כרטיס "SKY PASS" שיזכה את הרוכשים בטיסות ללא הגבלה ל-30 יום מבין כל המלאי הזמין בחוליו. לאפליקצייה עולות מדי יום טיסות ברגע האחרון ליעדים ברחבי העולם, כמו ניו-יורק, בנגקוק, אגן הים התיכון וכל אירופה. כרטיס ה-"SKY PASS" יהיה תקף לכל הטיסות באפליקציה. התשלום עבור המנוי הייחודי עומד על 1,199 דולר בתשלום חד פעמי.

גם ניו יורק בדיל, טיסות חופשי חודשי

גם ניו יורק בדיל, טיסות חופשי חודשי צילום: shutterstock

" לצאת לחו"ל כמה שהם רק ירצו ולאן שיבוא להם"

בחברה מציגים את המנוי כ"אכול כפי יכולתך". "לאחר כמה שנים בהן כולנו נפשנו פחות בחו"ל עקב מגבלת הקורונה" אומר מנכ"ל החברה גיורא מנדל, "החלטנו להשיק את המוצר החדשני ופורץ הדרך מבית חוליו - SKY PASS. הכרטיס יאפשר ללקוחות שלנו לצאת לחו"ל כמה שהם רק ירצו ולאן שיבוא להם, ללא הגבלה במשך חודש שלם".