קריסת SVB: חברת Etsy מודיעה על עיכוב בתשלומים

חברת הסחר המקוון המשמשת ישראלים רבים לסחר פרטי של פרטי אמנות ועיצוב הודיעה במכתב לסוחרים, כי בעקבות קריסת בנק SVB ייתכנו שיבושים בהעברת הכספים: "הצוותים שלנו עובדים קשה כדי לפתור בעיה זו" נכתב בהודעת החברה

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 12/03/23 19:02 יט באדר התשפג

קריסת SVB: חברת Etsy מודיעה על עיכוב בתשלומים
אטסי, מעכבת תשלומים ללקוחות, צילום: shutterstock

כדור שלג: מאז קריסתו של סיליקון וואלי בנק (SVB), אנשים רבים מנסים אשר החזיקו כספים בבנק מנסים להבין מה עלה בגורל כספם. עד כה המשבר הבנקאי פגש בעיקר את חברות ההיי טק הישראליות שרבות מהן החזיקו חשבונות בבנק. אך גם אנשים פרטיים עלולים למצוא את עצמם נפגעים מהמשבר. חברת אטסי (Etsy), לה יש גם לקוחות ישראלים רבים, שלחה מייל בו היא מיידעת את הסוחרים כי בעקבות קריסת הבנק, יהיו עיכובים בהזרמת הכסף לסוחרים באתר.

ההודעה שקיבלו הסוחרים באתר:

המייל שקיבלו הסוחרים באטסי

המייל שקיבלו הסוחרים באטסי צילום: צילום מסך

"יש עיכוב בהפקדה שלכם שתוכננה להיום": ההודעה שקיבלו לקוחות האתר

"רצינו ליידע אתכם שיש עיכוב בהפקדה שלכם שתוכננה להיום" נכתב במייל של החברה ללקוחות, "אנחנו יודעים שאתם סומכים עלינו שנעזור לנהל את העסק שלכם ואנו מבינים כמה חשוב לכם לקבל את הכספים שלכם כאשר אתם צריכים אותם. הצוותים שלנו עובדים קשה כדי לפתור בעיה זו ולשלוח לכם את הכספים שלכם במהירות האפשרית" נכתב בהודעת החברה שלמרות ההבטחה לפתור את הבעיה, חוששים כי כספם לא יגיע.

בנק SVB, חשש בהיי טק הישראלי

בנק SVB, כדור השלג מגיע לאטסי | צילום: shutterstock

אתר פופולרי למכירת פרטים עבודת יד, עיצוב ואמנות

אטסי (Etsy) הוא אתר מסחר פופולרי ומשמש כשוק עולמי מקוון הממוקד במסחר מקומי ובינלאומי של עבודות עצמיות ופריטי אספנות, עיצוב ו-DIY. המוכרים הם אנשים פרטיים ועסקים קטנים המציעים מיליוני פריטים ושירותים דרך הפלטפורמה המקוונת. אטסי נחשב לאחד האתרים הגדולים בעולם וישראלים רבים משתמשים בשירותיו. האתר גובה דמי רישום בסך 20 סנט עבור כל פריט שמוצג באתר ולוקח עמלה של  3.5 אחוז מכל מכירה שמתבצעת.