הרשת הענקית מגיעה לישראל ומציגה: תכין לעצמך קפה, שלם ולך

רשת סבן אילבן (7Eleven), היא אחת מרשתות חנויות הנוחות הגדולות בעולם עם עשרות אלפי סניפים במדינות רבות. בשבוע הבא תיפתח הרשת גם בישראל ותציג: שירות עצמי וחוויה אמריקאית | ומה המחירים?

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 06/01/23 12:30 יג בטבת התשפג

הרשת הענקית מגיעה לישראל ומציגה: תכין לעצמך קפה, שלם ולך
סבן אילבן, בקרוב בישראל, צילום: shutterstock

ישנו את חווית הצריכה הישראלית? בארץ היא אמנם לא מוכרת, אבל כל מי שהיה בארצות הברית או בחלק ממדינות המזרח ואירופה מכיר את חנויות הנוחות של סבן אילבן שנמצאות כמעט בכל פינה. 83 אלף סניפים יש לרשת האמריקאית ברחבי העולם והחל משבוע הבא, יהיה אחד גם בישראל. הסניף הראשון של הרשת בישראל יפתח בדיזנגוף סנטר כשבעלי הזיכיון בישראל מתכננים פתיחה של עוד סניפים רבים.

אז מה מייחד את הרשת משאר חנויות הנוחות? בסבן אילבן מבססים את השירות שלהם על שירות עצמי, מודל החברה הוא שהלקוח יגיע לחנות, יכין לעצמו קפה במהירות שלו ואיך שהוא אוהב, ישלם וילך. אבל זה לא נגמר רק בקפה, גם את הגלידה יוכל להלקוח למזוג ולשלם באפליקציה או במכונת התשלום ביציאה מהחנות. 

קפה של סבן אילבן

קפה של סבן אילבן צילום: shutterstock

אחד הדברים המייחדים את סבן אילבן הוא החוויה של הלקוח, בסניפים בארצות הברית ובעוד מקומות, כשהלקוח נכנס לחנות הוא מקבל מהמוכר בכניסה ברכת שלום, בשיחה עם "ישראל היום" אומר מנכ"ל החברה בישראל כי גם פה ינהגו כך וסיפר: " כשעברנו הדרכה בסניף הראשי בדאלאס אמרו לי לעמוד בדלת החנות ולהגיד 'שלום' לכל מי שנכנס במשך כמה שעות, וקיבלתי פידבק כל כך גדול - אנשים שמחו ואמרו לי 'שלום' בחזרה וזה הפך להם את היום לקצת יותר טוב".