שותים חלב סויה? הרשת העולמית מגיעה לישראל ושוברת את המחירים

הרשת הענקית קרפור שבקרוב תגיע לישראל שולחת בנתיים עוד ועוד מוצרים של המותג הפרטי. ברשת יחלו לשווק בישראל סדרת תחליפי חלב במחירים נמוכים משמעותית

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 05/01/23 11:00 יב בטבת התשפג

שותים חלב סויה? הרשת העולמית מגיעה לישראל ושוברת את המחירים
חלב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הרשת הגדולה בעוד בשורה: רשת הקמעונות הענקית קרפור הודיעה כי היא תיכנס לישראל. אך עד שהרשת עצמה תתחיל את פעילותה, חלק ממוצרי המותג הפרטי שלה החלו להימכר. עתה מודיעים בחברה כי יחלו לשווק בישראל את סדרת תחליפי החלב שלהם והמחירים נמוכים משמעותית.

500 מיליון שקלים בשנה - שוק תחליפי החלב

שוק תחליפי החלב בישראל מוערך בכ-500 מיליון שקלים בשנה כאשר המותג הנמכר ביותר הוא 'אלטרנטיב' של תנובה עם מעל 60 אחוז מנתח השוק בעוד 'אלפרו' אותו משווקת חברת שטראוס חולש על כמעט 20 אחוז מהשוק, עתה עם כניסתה של קרפור למשחק, היא תנסה לנגוס בגודל השוק של החברות הגדולות.

קרפור

קרפור צילום: shutterstock

המחיר זול משמעותית אבל מדובר בחלב עמיד

אז בכמה זה יוזיל את המחיר? מחיר של חלב סויה של חברת קרפור יעלה 6.90 שקלים, לעומתו חלב דומה של מותג 'אלטרנטיב' עולה 9-10.90 ושל מותג 'אלפרו' עולה 12-15 שקלים. חלב שיבולת שועל ללא סוכר של מותג קרפור, יעלה 8.90 שקלים וחלב שקדים יעמוד על 7.90 שקלים. צריך לציין כי מוצריה של חברת קרפור הם מוצרי חלב עמיד בעוד מוצרי 'אלטרנטיב' ו-'אלפרו' הם תחליפי חלב מצוננים במקרר.

מי שלא נשארת אדישה למהלך של קרפור היא רשת שופרסל שבתגובה מציעה את תחליפי החלב של המותג הפרטי שלה "שופרסל גרין" ב-8.90 שקלים אך המבצע הוא עד ה-6 בפברואר 2023.