הפנסיונר שהיה בפעילות שגרתית פתח את הפלאפון וגילה שזכה ב-54 מיליון

במפעל הפיס חיכו שבוע לזוכה היחיד שזכה בפרס הענק - 54 מיליון שקלים. "נכנסתי לאתר מפעל הפיס, הבנתי שהטופס שנמצא שברשותי הוא הזוכה" אמר הזוכה והסביר מדוע לקח לו שבוע לקחת את הכסף

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/22 17:50 ה בכסלו התשפג

הפנסיונר שהיה בפעילות שגרתית פתח את הפלאפון וגילה שזכה ב-54 מיליון
הזוכה המאושר, צילום: מפעל הפיס

54 מיליון שקלים: במפעל הפיס חיכו שבוע מאז הגרלת מפעל הפיס בה טופס אחד זכה בסכום המלא. בשעת בוקר הגיעו למשרדים שני בני זוג פנסיונרים נרגשים אוחזים בידיהם את הטופס הזוכה בהגרלת הדאבל לוטו. הזוכה המתגורר באיזור המרכז סיפר לאנשי מפעל הפיס כי הזכיה הגיעה בעקבות זכיה קודמת שלו.

"די התלבטתי אם לפדות את כספי הזכייה או לרכוש בהם טופס נוסף. בסופו של דבר, החלטה די שרירותית היא שהביא לי את הזכייה הגדולה. האמת היא שתמיד בלב הרגשתי שיום יגיע ואזכה בפרס משמעותי בלוטו. אני נוהג לשלוח טופס בעיקר כשהפרס גבוה ואין לי מספרים קבועים או כאלה שיש להם משמעות מיוחדת עבורי. אני נותן למכונה להחליט עבורי וממלא טופס לוטומט.

גילה את הזכיה בזמן פעילות שגרתית

הזוכה תיאר בפני אנשי מפעל הפיס את הרגעים שבהם גילה שהוא הזוכה הגדול: "הייתי בפעילות שגרתית מחוץ לבית, ובין לבין נכנסתי לאתר מפעל הפיס על מנת לבדוק אילו מספרים עלו בגורל. אחרי ריפרוף מהיר במספרים, כבר הבנתי שהטופס שנמצא שברשותי הוא הזוכה בפרס הראשון, אבל לא ידעתי ולא דמיינתי באיזה סכום מדובר. התקשרתי לאשתי בהתרגשות גדולה ועדכנתי אותה שככל הנראה אנחנו הזוכים היחידים בפרס הראשון בהגרלת הלוטו. היא כמובן התרגשה מאד ולאחר מכן נפגשנו ובדקנו שוב את הטופס יחד".

צילום: פלאש 90. אביר סולטן

כשנשאל הזוכה מדוע לא רץ מיד לפדות את זכייתו והגיע רק לאחר שבוע, הוא ענה: "רצינו לקחת קצת זמן לעצמנו על מנת לעכל את דבר הזכייה. לא היינו בטוחים בוודאות בכמה זכינו עד שהגענו לכאן, לבית מפעל הפיס, וגם עכשיו שהכל ברור לנו, אנחנו עדיין לא ממש מעכלים".

"את הכסף אנחנו מייעדים לעתיד ילדינו ונכדנו"

הזוכה המשיך: "במהלך השבוע יצא לנו לא מעט לחשוב על נושא הזכייה. הגענו למסקנה שתמיד
היינו אנשים צנועים, מחושבים ושקולים וכך נישאר. אנחנו אוהבים את החיים שלנו כפי שהם, וככל
הנראה לא נשנה שום דבר בהרגלי החיים הבסיסיים שלנו. את הכסף אנחנו מייעדים לעתיד ילדינו ונכדנו שהם הדבר הכי חשוב עבורנו". "כצעד ראשון וממש לפני חג החנוכה שאנחנו תמיד חוגגים יחד, אנו מתכננים לרכוש עבורם מתנות מכובדות מאד, וכולם יקבלו דמי חנוכה משודרגים".