קיבלתם הודעה? היום יוכרזו 3,317 הזוכים בהגרלת דירה בהנחה

במהלך היום הזוכים בהגרלות דירה בהנחה יקבלו את הודעה על דבר הזכייה, כל הנותרים יוכלו להירשם לסיבוב הרביעי | עד כה זכו השנה מעל ל- 20,000 משקי בית

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/22 11:13 כז בחשון התשפג

קיבלתם הודעה? היום יוכרזו 3,317 הזוכים בהגרלת דירה בהנחה
צילום: Yossi Aloni/Flash90

נסגר הסיבוב השלישי: 3,317  זוכי הגרלת "דירה בהנחה" יקבלו במהלך היום (ב') הודעה המבשרת על דבר זכייתם. במשרד הבינוי והשיכון הודיעו כי בקרוב צפויה להיפתח ההרשמה להגרלה לסבב הרביעי של 'דירה בהנחה׳. עד כה זכו השנה מעל ל- 20,000 משקי בית.

כלל הנרשמים להגרלות יקבלו בשעות הקרובות הודעות טקסט, בהן עדכון האם זכו ובמהלך הימים הקרובים, תוצאות ההרשמות להגרלות יעודכנו באזור האישי באתר. במהלך השבוע האחרון התקיימו במשרד הבינוי והשיכון 35 הגרלות בפרויקטים הפרוסים ב-11 יישובים ברחבי הארץ. 

שכונת

שכונת 'בצוותא' בבנייה צילום: כיפה

התוצאות ימסרו לנרשמים בהודעת טקסט ובדואר אלקטרוני

הליך ההגרלה נערך בהתאם לנהלים מחמירים ומוקפדים, במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחו של רו"ח חיצוני מוסמך, וחישוב התוצאות מתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת הגרלות המפקחת, בודקת וחותמת על תוצאות כל הגרלה והגרלה.

התוצאות ימסרו לנרשמים בהודעת טקסט ובדואר אלקטרוני, עבור כל הגרלה אליה נרשמו. כמו כן, ניתן יהיה לראות את התוצאות באזור האישי באתר האינטרנט, בהם גם מיקום הנרשם בתור הממתינים. האזור האישי באתר האינטרנט יעודכן עם נתוני הזכייה בימים הקרובים.