לינק להרשמה לא הספקת להירשם? לא נורא: נפתחת הגרלה נוספת של 'דירה בהנחה'

פעימה שלישית של תוכנית הדיור הממשלתית 'דירה בהנחה' נפתחת היום. ההרשמה אפשרית עד ליום חמישי הבא, יוגרלו יותר מ-3000 דירות ברחבי הארץ. מהרו להירשם

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/22 12:10 כח בתשרי התשפג

לא הספקת להירשם? לא נורא: נפתחת הגרלה נוספת של 'דירה בהנחה'
מחירי הדירות ירדו?, צילום: Gili Yaari / Flash90

הזדמנות שלישית לדירה בהנחההגרלה נוספת של תוכנית 'דירה בהנחה' יוצאת היום לפועל. ההרשמה לתוכנית תתאפשר עד ליום חמישי הבא ה-3.11 בסיומו יוגרלו יותר מ-3000 יחידות דיור ברחבי הארץ. השנה זכו כבר כ-17,000 משקי בית בהגרלות 'דירה בהנחה' ועד סוף השנה ההערכה מדברת על כ- 30,000 יחידות דיור בהן יזכו חלק מהזכאים אשר יוגרלו.

בהגרלה השלישית של 'דירה בהנחה' ימסרו יחידות דיור ב-11 ישובים שמרביתם בפריפיריה. בין הערים: לוד, עפולה, באר שבע, גבע בנימין, כפר קאסם, נוף הגליל, טבריה וירושלים. כפי שהיה בהגרלה הקודמת, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו.  כמו כן, נדגיש כי אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה.

"לקנות דירה בהנחה של מאות אלפי שקלים על חשבון המדינה"

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "בשנה האחרונה, במקביל לצעדים להרחבה דרמטית של מספר השיווקים ל-100,000 בשנה, הוחזרו תוכניות דיור בהנחה לזוגות הצעירים שיתנו להם אפשרות כבר עכשיו, למרות עליית מחירי הדיור, לקנות דירה בהנחה של מאות אלפי שקלים על חשבון המדינה.  במהלך השנה הזו 30,000 משפחות יזכו לרכוש דירה בהנחה משמעותית על חשבון המדינה".

הרשמה להגרלות

נציין כי על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התוכנית. מי שלא יכול להירשם באופן מקוון יכול להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור.

להרשמה: https://www.dira.moch.gov.il