גל עליות המחירים רשתות השיווק שיקרו ללקוחות, רק אחת ממשיכה להילחם

בעקבות הודעת חברות רבות על עליות מחירים, רשתות שיווק רבות הודיעו כי לא יסכימו לעלות את המחירים. היום מודים בכירים ברשתות ששיקרו לצרכנים | רשת אחת ממשיכה להילחם

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 20:24 כה בתשרי התשפג

רשתות השיווק שיקרו ללקוחות, רק אחת ממשיכה להילחם
סופר מרקט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רשתות השיווק משקרים ללקוחות. בימים האחרונים אנו עדים לגל עליות מחירים משמעותי שממשיך את גלי עליות המחירים האחרונות, מי שנטעו תקוות בקרב הצרכנים הם רשתות השיווק והגיבו לגל העליות והודיעו כי יסרבו להעלות את המחירים לציבור ויילחמו בהתייקרויות.

הרשתות מודות ששיקרו: אי אפשר להישאר עם מדפים ריקים

היום (ה') מתברר, הרשתות שיקרו ללקוחות, בתוכנית ערוץ 12 'תוכנית חיסכון' פירסמו היום כי בכירים ברשתות השיווק הודו כי שיקרו לצרכנים וכי אין ביכולת להילחם בחברות הגדולות, התירוץ בו משתמשים באותן רשתות הוא שמדובר ביבואנים רבים ואי אפשר להישאר בלי סחורה על המדפים ולכן הן נאלצות להיכנע לחברות.

בשופרסל עדיין נלחמים

אבל חברה אחת ממשיכה להילחם, רשת שופרסל. בכירים ברשת טוענים שניתנו הוראות להגדיל את מלאי המותג הפרטי, לייבא עוד מוצרים בייבוא מקביל עד כמה שניתן. בנוסף מתכוונים בשופרסל להגביר לחץ על החברות ולהכין שלטים נגד ספקים שלא יספקו סחורה וכך להסביר לצרכנים מדוע המוצר לא מופיע על המדף. בשופרסל כנאה ערים לתסיסה הציבורים עם כל גל עלייה.