אחרי התקלה במס"ב: הושלמו העברות הכספים מבנק הפועלים

טעות האנוש שהובילה לעיכוב בהעברות הכספים מחשבונות בנק הפועלים במשך היממה האחרונה תוקנה ובמרכז הסליקה הבנקאי הבהירו כי כל ההעברות הופקדו על פי יום הערך המקורי שלהן

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 10/05/22 15:39 ט באייר התשפב

אחרי התקלה במס"ב: הושלמו העברות הכספים מבנק הפועלים
צילום: shutterstock

יממה אחרי גילוי התקלה שהביא לעיכוב בהעברות מחשבונות של בנק הפועלים לבנקים אחרים, חברת מס"ב הודיעה היום (ג') בשעות הצהריים כי לאחר עבודה משותפת ופעילות מאומצת עם בנק הפועלים נפתרה התקלה שהתרחשה בשל טעות אנוש.

במסגרת התיקון, שהתבצע החל מגילוי התקלה אתמול ובמשך שעות הלילה, הושלמו כל העברות הכספים שנכללו בקובץ הזיכויים שלא הועבר והן בוצעו והופקדו על פי יום הערך המקורי שלהן. במרכז סליקה בנקאי הבהירו כי "כבר אתמול, מיד לאחר איתור התקלה, פעלה מס"ב, בשיתוף עם הבנקים, על מנת שכלל הלקוחות לא יפגעו מהתקלה".

לפי ההודעה המשותפת למס"ב ובנק הפועלים שפורסמה אתמול, "לא הועבר במהלך הלילה קובץ הזיכויים של ההעברות הבנקאיות שבוצעו מבנק הפועלים לחשבונות של בנקים אחרים". במרכז הסליקה ובבנק בחנו את הסיבה לתקרית, כאשר לפי כל הממצאים שהתגלו, נראה כי הדבר נגרם בשל טעות אנוש של אחד הפקידים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן