האיש העשיר בעולם ממליץ: כך תשקיעו נכון את הכסף שלכם

אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, רכש לפני כשבוע את טוויטר ומחלק לעוקביו תובנות עסקיות. בציוץ בטוויטר כתב כיצד נכון להתנהל עם השקעות "קנה מניות במספר חברות שמייצרות מוצרים ושירותים שאתה מאמין בהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/22 18:38 ל בניסן התשפב

האיש העשיר בעולם ממליץ: כך תשקיעו נכון את הכסף שלכם
אילון מאסק, צילום: shutterstock

אילון מאסק, האיש העשיר בעולם בעל הון של יותר מ-300 מיליארד דולר, בבעלותו חברות ענק בשווי עצום, דוגמת SpaceX שעל פי חזונו של מאסק תוביל תיירים מכדור הארץ לירח בטיסות חלל מסחריות, וכמובן חברת טסלה שהמכוניות החשמליות שלה כבשו את כבישי העולם, ולאחרונה אף קנה את הרשת חברתית טוויטר.

מאסק, שמרבה לתקשר עם עוקביו דרך הטוויטר צייץ בחשבון שלו איך נכון להשקיע את הכסף וכתב "מאז ששאלו אותי הרבה: קנה מניות במספר חברות שמייצרות מוצרים ושירותים ש*אתה* מאמין בהם. מכור רק אם אתה חושב שהמוצרים והשירותים שלהם נמצאים במגמה גרועה יותר. אל תיבהל כשהשוק עושה זאת. זה ישרת אותך היטב בטווח הארוך".

כזכור, מאסק שקנה את הרשת החברתית טוויטר אך בשבוע שעבר, הסביר את רכישת החברה במכתב ששלח  ליו"ר טוויטר, ברט טיילור: "השקעתי בטוויטר משום שאני מאמין שיש לה את הפוטנציאל להיות פלטפורמה לחופש ביטוי מסביב לעולם, ואני מאמין שחופש הביטוי הוא הכרח חברתי עבור דמוקרטיה מתפקדת. עם זאת, מאז שביצעתי את ההשקעה אני מבין שהחברה לא תצמח ולא תמלא את תפקידה החברתי בצורתה הקיימת. טוויטר צריכה להפוך להיות חברה פרטית".