עשיר וטוב לו: אילון מאסק רכש את טוויטר בסכום דמיוני

המיליארדר הגשים את כוונתו, והצליח לקנות את הרשת החברתית בסכום של עשרות מיליארדי דולרים, "השקעתי בטוויטר משום שאני מאמין שיש לה את הפוטנציאל להיות פלטפורמה לחופש ביטוי מסביב לעולם"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 25/04/22 22:17 כד בניסן התשפב

עשיר וטוב לו: אילון מאסק רכש את טוויטר בסכום דמיוני
אילון מאסק, צילום: shutterstock

בתחילת החודש הודיע אילון מאסק, שרק לאחרונה הוכרז כאיש העשיר בעולם, כי ברצונו לקנות את טוויטר, והערב (ב') אכן זה קרה. דירקטריון הרשת החברתית אישר את ההצעה של המיליארדר לרכוש את החברה כולה בתמורה ל-43 מיליארד דולר. 

במכתב ששלח ליו"ר טוויטר, ברט טיילור, חשף מאסק מה הוביל להצעת הרכישה: "השקעתי בטוויטר משום שאני מאמין שיש לה את הפוטנציאל להיות פלטפורמה לחופש ביטוי מסביב לעולם, ואני מאמין שחופש הביטוי הוא הכרח חברתי עבור דמוקרטיה מתפקדת. עם זאת, מאז שביצעתי את ההשקעה אני מבין שהחברה לא תצמח ולא תמלא את תפקידה החברתי בצורתה הקיימת. טוויטר צריכה להפוך להיות חברה פרטית".

צילום: shutterstock

בעבר, ביקש מאסק לדעת האם העוקבים שלו מעוניינים ביכולת לערוך את הציוצים שלהם, "האם אתם רוצים כפתור עריכה?", שאל בסקר שהעלה ליממה אחת בלבד. בתוך זמן קצר מאות אלפי חשבונות השיבו על השאלה ועוד המונים הגיבו על כך. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן