עוד שחקנית בשוק: אלקטרה וקוויק יקימו חברה חדשה

בהתאם להסכם שנחתם החברות, פעילות האונליין שלהן בתחום המזון והצריכה, תמוזג לתוך חברה משותפת. מטרת העסקה: הכפלת מכירות האונליין של יינות ביתן ויתרון טכנולוגי ותפעולי מול המתחרים בשוק

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 31/03/22 11:49 כח באדר ב'

עוד שחקנית בשוק: אלקטרה וקוויק יקימו חברה חדשה
צביקה שוימר, צילום: יח"צ

חברת אלקטרה מוצרי צריכה וקוויק מדווחות הבוקר (ה') כי התקשרו בהסכם להקמת חברה משותפת בשליטת קבוצת יינות ביתן שתחזיק ב-51% וקוויק, אשר תפעל באונליין ותמכור מוצרי מזון וצריכה. פעילות האונליין המשותפת תפעל תחת המותג קוויק ועם השלמת העסקה, יעברו לשותפות כל המכירות המקוונות של קוויק מצד אחד, ושל קבוצת יינות ביתן מהצד השני.

הפעילות המשותפת תתבסס על הפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחה קוויק שהיא המתקדמת ביותר בשוק למכירות מזון וצריכה באונליין, וכן מהתשתית התפעולית של קוויק.  בנוסף תיהנה השותפות מהיתרונות שתביא יינות ביתן לשותפות ועיקרן שיפור תנאי הסחר ופריסה ארצית של סניפים שתאפשר את הרחבת הפעילות לאזורים גיאוגרפיים נוספים. הפעילות המשותפת צפויה להתרחב לתחומים נוספים פוטנציאליים. הצדדים יזרימו לשותפות החדשה הון ראשוני של 30 מיליון שקל על פי חלקם היחסי. השלמת העסקה כפופה לקבלת אישור רשות התחרות.

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שוימר: "השותפות החדשה מאפשרת לנו לקצר הליכים בדרך להרחבה משמעותית של מכירות האונליין ומעניקה לנו יתרון מול המתחרים. זהו מהלך משלים לשני ההסכמים  שחתמנו עם הענקיות הבינלאומיות קרפור וסבן אילבן, שנועדו להשביח את פעילותה של קבוצת יינות ביתן ולייצר לה מובילות ובידול בשוק". 

מנכ"ל יינות ביתן, עמית זאב הוסיף: "מיזוג פעילות האונליין עם קוויק הוא מהלך אסטרטגי נוסף בשורת המהלכים שדיווחנו עליהם לאחרונה. השילוב של המובילות הטכנולוגית של קוויק עם תנאי הסחר והפריסה של רשת יינות ביתן, מעניקים לחברה המשותפת את התשתית היציבה והמתקדמת להכפלת מכירות האונליין ולהרחבת הפעילות לאזורים גיאוגרפיים נוספים. קוויק מובילה היום בשביעות הרצון מבין כל אתרי מכירות המזון בישראל ועדיפות זו צפויה לתמוך גם היא בהרחבת הפעילות". 

מנכ"ל קוויק, אבירם גנות אמר: "קוויק הפכה בתוך שלוש שנים לקמעונאית האונליין השלישית בגודלה בישראל עם טכנולוגיה מבוססת וחזקה ורמת שירות גבוהה. השילוב בין שני הגופים יוצר פלטפורמה שמביאה בשורה משמעותית לצרכן בהיבטים של חווית שירות, מגוון רחב, איכות מוצרים ונגישות. אין ספק ששותפות זו מהווה את תחילת הדרך לצמיחה משותפת לתחומים נוספים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן