הבשורה המפתיעה של אפליקציית "Pay" הכניסה את הלקוחות לשוק

לקוחות אפליקציית התשלומים מבית בנק "לאומי" קיבלו הודעה על כך שהשירות ייסגר ב-10 באפריל הקרוב, כאשר המשמעות העיקרית היא השתלטות כמעט מלאה של "ביט" ובנק הפועלים על עולם התשלומים

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 27/02/22 14:35 כו באדר א'

הבשורה המפתיעה של אפליקציית "Pay" הכניסה את הלקוחות לשוק
שינויים בלאומי, צילום: יח"צ

מכה קשה לתחרות בעולם אפליקציות התשלומים: בימים האחרונים קיבלו משתמשי האפליקציה "פיי", מקבוצת "לאומי", הודעה לפיה השירות יחדל מלפעול בחודש אפריל, ולא ניתן יהיה להעביר בה תשלומים וכספים. כלל הלקוחות יעברו לשירות אפליקציית "לאומי".

"אנו מבקשים לעדכן אותך כי ב–10 באפריל 2022 יסתיים שירות תשלום וקבלת כספים באפליקציית תשלומים פיי (PAY)", צויין בהודעה ללקוחות, כאשר חוץ מכך, האפליקציה עדיין ניתנת להורדה בחנויות האפליקציות ועוד אפשר לפתוח חשבון בשירות.

ב-10 באפריל 2022 יסתיים שירות תשלום וקבלת כספים באפליקציית תשלומים PAY

המשמעות המיידית של סגירת השירות היא שמספר השחקנים בתחום התשלומים יורד משלושה לשניים, וכעת אפליקציית התשלומים של בנק הפועלים "ביט", תחזיק בנתח שוק של למעלה מ-80 אחוזים. האפליקציה השנייה שנותרה במשחק היא "פייבוקס" של בנק דיסקונט.

בבנק לאומי אישרו את הדיווח על סגירת האפליקציה ומסרו: "במסגרת שיפור חוויית השירות, החלטנו לרכז מגוון של שירותים דיגיטליים מתקדמים במקום אחד, באפליקציית לאומי, בין השאר גם את שירות העברת כספים לאנשי קשר בנייד. נמשיך גם בעתיד לשדרג את הצעת הערך שלנו באפליקציה ובערוצי הדיגיטל, עם שירותים מתקדמים נוספים שיחסכו זמן ועלויות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן