עד למיזוג: חיים פרייליכמן יחזור לנהל את בנק אגוד

עד למיזוג הסופי עם מזרחי טפחות, המנכ"ל לשעבר של בנק אגוד חוזר לנהל את המקום. בעבר סיפר בראיון לחדשות כיפה: "הציעו לי להיות דירקטור בכל מיני מקומות אבל לא רציתי להיכנס שוב לעולם הבנקאות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/22 18:35 כג באדר א'

עד למיזוג: חיים פרייליכמן יחזור לנהל את בנק אגוד
חיים פרייליכמן, צילום: חדשות כיפה

חיים פרייליכמן, אשר כיהן כמנכ"ל בנק אגוד בין השנים 2006-2014, חוזר לתפקידו הבכיר, זאת עד לאחר שיושלם המיזוג הסופי עם מזרחי טפחות, כך עולה מדיווח של גלובס. בשנה הקרובה צפויים להיסגר עשרות הסניפים של בנק אגוד, והלקוחות יעברו למזרחי טפחות. 

עוד עולה מהדיווח, כי דירקטוריון הבנק אישר את המינוי, שיהיה בתוקף עד לסיום המיזוג בשנה הקרובה. פרייליכמן, בן 67, נשוי לפזית, להם ארבעה ילדים ושבעה נכדים. בעבר סיפר בראיון לחדשות כיפה, "הציעו לי להיות דירקטור בכל מיני מקומות אבל לא רציתי להיכנס שוב לעולם הבנקאות, אם זה משהו נקודתי ומוגדר אז אני מוכן, אבל אם זה יחייב אותי להיכנס באופן ארוך טווח אז לא. מזה פרשתי". 

בצעירותו למד בישיבת הדרום ברחובות, התגייס לשריון, שבועות ספורים לפני שפרצה מלחמת יום כיפור. בגיל 28 עשה את הצעד הראשון בתחום הבנקאות כחשב בבנק אדנים, מנוחתו עדן, ואחרי שכיהן כמנכ"ל בבנק והיה הצעיר ביותר בישראל לעשות זאת, המשיך לעשות את התפקיד גם בבנקים טפחות ואגוד.