פיצח את השיטה עם קצת מזל: זכה בלוטו ארבע פעמים

מייק לוצ'יאנו מפנסילבניה גילה לפני מספר ימים שהוא זכה בלוטו בפעם הרביעית בחייו, והגדיל את סך כספי הזכייה שלו ל-4.6 מיליון דולרים. | "אני מכור לזה". אשתו טוענת: "הוא איש של נתינה שתמיד מסייע לזולת, והנתינה הזו חוזרת אליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/22 22:01 כג בשבט התשפב

פיצח את השיטה עם קצת מזל: זכה בלוטו ארבע פעמים
צילום: shutterstock

זכיתם פעם בלוטו? פעמיים? שלוש פעמים? מייק לוצ'יאנו מפנסילבניה גילה לאחרונה שהוא זכה בלוטו בפעם הרביעית בחייו. הפרס הרביעי הביא את תושב אלטונה להגדיל את סך כספי הזכייה שלו מההגרלות השונות ללא פחות מ-4.6 מיליון דולרים.

מייק בן ה-55 שזכה לכינוי "לאקי" בשל מזלו הטוב, רכש ב-6 לינואר את טופס הגירוד האחרון בחנות נוחות הממוקמת על כביש ראשי. מייק שילם עבור כרטיס הגירוד 20 דולר, שגדלו לאחר הזכיה למיליון דולר נוספים.

לוצ'יאנו זכה ארבע פעמים כאמור, אך זו הפעם השלישית שהוא זוכה בפרס גדול: הפעם הראשונה הייתה בשנת 1999, עם פרס בגובה 100,000 דולר. בפעם השניה, ב-2016 זכה ב-3 מיליון דולר. בשנה שעברה נכנסו לחשבון הבנק שלו חצי מיליון שקלים.

בשנה שעברה, לאחר שהבין כי זכה בפעם השלישית, אמר: "אני לא יודע למה התברכתי כל כך כשזכיתי בגדול שלוש פעמים במהלך חיי. רוב האנשים מחפשים רק ניצחון אחד - ואני יודע שזה מדהים, אבל אני משוכנע שאף אחד לא מנצח את זה הרבה פעמים בלי לשחק יותר ממה שהוא צריך".

 לוצ'יאנו הודה בשנה שעברה: "אני מכור לזה". בניגוד אליו, אשתו דווקא סוברת שיש סיבה אחרת למזל הטוב של בעלה: "הוא מנצח וזוכה כל כך הרבה פעמים כי הוא איש של נתינה שתמיד מסייע לזולת, והנתינה הזו חוזרת אליו".