החלום על הדגים שהביא לזכייה במיליון וחצי שקלים

גבר בשנות ה-50 לחייו שינה מהרגלי שליחת טפסי הלוטו שלו בעקבות חלומה של אשתו על דגים ודברי החותנת כי דגים הם סימן למזל. כעבור שבועיים הוא הופתע לגלות כי זכה במיליון וחצי שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/21 17:20 כד בטבת התשפב

החלום על הדגים שהביא לזכייה במיליון וחצי שקלים
הזוכה המאושר, צילום: מפעל הפיס

סיפור מטורף שמגיע מהלוטו: זוכה יחיד זכה במיליון וחצי שקלים, והסיבה לזכייה הוא חלום על דגים. שמעתם נכון. כך סיפר הזוכה: "לפני כשבועיים קיימנו מפגש משפחתי, בו אשתי שיתפה את בני המשפחה בחלום אותו חלמה. בחלום היו דגים, והחותנת שלי ציינה שלדגים יש משמעות מיוחדת בחלומות ולמעשה מסמלים מזל. היא פירשה את החלום שבקרוב מאוד המזל יאיר לנו פנים".

הזוכה, נשוי בשנות ה-50 לחייו, אב לשניים ועצמאי בתחום הלוגיסטיקה סיפר: "מזה כ-15 שנים אני נוהג לשלוח טופס מעת לעת. הטופס מורכב ממספרים בעלי משמעות מיוחדת עבורי, בעיקר תאריכי לידה של המשפחה". בעקבות הסימן, הוא חרג ממנהגו ושלח טופס זהה לטופס הקודם אותו שלח.

האבחנה של החותנת לא אכזבה, ובשעת לילה מאוחרת הבין הזוג המאושר כי זכו במיליון וחצי שקלים. "זו הייתה שעת לילה מאוחרת. נכנסתי ליישומון מפעל הפיס לבדוק אילו מספרים עלו בגורל וישר זיהיתי את המספרים שלי, שאותם אני נוהג לשלוח בקביעות כל השנים. הערתי את אשתי והיא בתגובה ענתה לי: 'תפסיק עם השטויות ותן לי לישון'. קמתי מהמיטה על מנת לבדוק את הטופס עצמו מול המספרים הזוכים".

הוא הוסיף וסיפר כי "אשתי קמה מהמיטה אחריי, פתחה את יישומון מפעל הפיס והקריאה לי את המספרים הזוכים בזמן שאני בודק את הטופס. בהתחלה היא לא האמינה לי, ורק אחרי שבדקה בעצמה את הטופס מול המספרים הזוכים היא שחררה אנחת רווחה ואמרה: 'זה בא בדיוק בזמן!' ואף הזכירה לי את החלום שחלמה". יום למחרת ההגרלה, בשעות הבוקר, הגיע הזוכה שמח ונרגש לבית מפעל הפיס.