אבי לוי ימונה לראש החטיבה הבנקאית של בנק דיסקונט

עשור מאז הצטרף לבנק דיסקונט, הדירקטוריון אישר את מינויו של ראש חטיבת ניהול הסיכונים בחמש השנים האחרונות לתפקיד החדש ויחליף את יפית גריאני שהודיעה על פרישתה. "אחד הבנקאים המובילים והמקצוענים ביותר בישראל", אמר מנכ"ל קבוצת דיסקונט על לוי

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 24/01/22 12:35 כב בשבט התשפב

אבי לוי ימונה לראש החטיבה הבנקאית של בנק דיסקונט
דיסקונט, מינוי חדש ובכיר, צילום: Nati Shohat/Flash 90

דירקטוריון בנק דיסקונט, בראשות היו"ר שאול קוברינסקי, אישר היום (ב') את מינויו של אבי לוי לתפקיד ראש החטיבה הבנקאית. לוי יקבל לאחריותו את ניהול הבנקאות הקמעונאית הכוללת את מערך הסניפים, מערך המשכנתאות, מוקדי שירות הלקוחות והבנקאות פרטית הישראלית והבינלאומית. לוי יחליף את יפית גריאני, אשר הודיעה לאחרונה על פרישתה מהבנק.

אבי לוי הצטרף לבנק דיסקונט לפני עשר שנים ומכהן מאז בהנהלת הבנק. בחמש השנים האחרונות משמש לוי כמנהל הסיכונים הראשי של הבנק וראש חטיבת ניהול הסיכונים. קודם לכן כיהן כראש חטיבת נכסי הלקוחות והיה בין היתר אחראי על פיתוח וניהול המוצרים בבנק, הבנקאות הפרטית ותחום ייעוץ ההשקעות. לפני שהצטרף לדיסקונט, שימש לוי במגוון תפקידים בכירים בבנק הפועלים, ובהם ניהול פועלים UK ותפקידים בכירים בחטיבה העסקית.

אבי לוי, מינוי חדש

אבי לוי, מינוי חדש צילום: רמי זרנגר

לוי הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. מועד תחילת הכהונה של לוי ייקבע בהמשך, בכפוף לאישור המפקח על הבנקים. הודעה על מינוי המחליפים תפורסם בנפרד.

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט בירך על המינוי החדש: "אבי לוי הוא אחד הבנקאים המובילים והמקצוענים ביותר בישראל. הוא שותף מלא למהלכים האסטרטגיים פורצי הדרך שמובילה הנהלת בנק דיסקונט בשנים האחרונות, ואני משוכנע שהניסיון העצום שהוא מביא לתפקיד וההיכרות העמוקה שלו עם עולם הבנקאות, בארץ ובחו"ל, יסייעו לנו משמעותית בדרך להגשמת היעד המאתגר שהצבנו לעצמנו – להיות הבנק הטוב ביותר ללקוחותיו. המינוי של אבי מהווה גם הוכחה נוספת לעוצמה הניהולית של הבנק ולהיקף המרשים של מנהלות ומנהלים מוכשרים הקיימים בבנק, בכל הדרגים".