מתחם 14 | אל תפספסו את הפרויקט הכי נחשק של חדרה

באחד המתחמים היפים שנראו בארץ, בצמוד לשכונת אקו פארק, בקרבת תחנת הרכבת החדשה של העיר, מתוכנן פרויקט מתחם 14 של העיר חדרה. הפרויקט יכיל בין היתר: בתי ספר, גני ילדים, מוסדות ציבור, אזורי מסחר, פארקים, גנים ומגוון אטרקציות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 18/01/22 12:17 טז בשבט התשפב

מתחם 14 | אל תפספסו את הפרויקט הכי נחשק של חדרה
קרקעות חדרה, צילום: תמר השקעות

בשנים האחרונות עיריית חדרה עומלת ויוזמת להקים שכונת מגורים חדשה מזרחית ליער חדרה. באחד המתחמים היפים שנראו בארץ, בצמוד לשכונת אקו פארק, בקרבת תחנת הרכבת החדשה של העיר מתוכנן פרויקט מתחם 14 של העיר חדרה – ביוזמת משרד השיכון והבינוי ובשיתוף עיריית חדרה. הפרויקט, אשר נחשב כבר כעת לאחד החמים באזור, צפוי להכיל כ- 4,650 יחידות דיור לבנייה רוויה של מגדלים בגובה של 12-16 קומות. מעבר לכך, הפרויקט יכיל בין היתר בתי ספר, גני ילדים, מוסדות ציבור, אזורי מסחר, פארקים, גנים ועוד מגוון אטרקציות, כאשר הפרויקט יהיה מאופיין כשכונת מגורים אורבנית באוריינטציה של ספורט ובריאות.

אחת מחלקות האדמה החשובות ביותר של חדרה

השקעה עם פוטנציאל רווח שלא רואים בכל יום

עלות הקרקע כיום היא 319 אלף שקלים אך החודש הקרוב בלבד ניתנת הנחה של 20 אלף שקלים, 299 אלף שקל אחרי ההנחה. במחיר זה תוכלו לקבל 125 מ"ר רשומים על שמכם בטאבו. גם במקרה ואין באפשרותכם את ההון העצמי הנדרש, תוכלו לקבל מימון של עד 50% מהעלות.

חשוב לציין, הקרקע, אשר כבר מוגדרת עם ייעוד עתידי למגורים, הינה קרקע פרטית – לא מדובר בקבוצות רכישה למיניהם ולא באדמת מנהל. מעבר לכך, מדובר בהשקעה סחירה שתוכלו למכור בכל שלב עד ליום שיתקבל היתר הבניה. הצפי הוא לכך שהקרקע תופשר לבניה תוך כ- 2-3 שנים בלבד, וזאת לפי דוח שמאי ממשלתי תקן 22 מטעם משרד השיכון, אך לאחרונה עושה רושם שהתוכנית תאושר עוד קודם לכן לאחר שאושרה להפקדה בוועדה המקומית.

הקרקעות בחדרה

הקרקעות בחדרה צילום: ADOBESTOCK

שווי הקרקע צפוי לעלות ככל שהזמן עובר, כלומר ככל שתמהרו לרכוש את הקרקע תוכלו ליהנות מרווח גדול יותר ולמכור בכל עת שתרצו כדי לממש את הרווח. הקרקע היא מרכזית. שוכנת בצד היוקרתי של חדרה בסמוך לשכונת האקו פארק וגם בקרוב תוקם תכנת רכבת חדרה מזרח החדשה.

שתי אפשרויות השקעה לבחירתכם

המשקיע יוכל לבחור בין שתי אפשרויות, האופציה הראשונה היא למכור את הקרקע לקבלן שיזכה במכרז בשווי שוק המוערך בכ-1,300,000 שקלים על פי הערכת שמאי לאחר ההפשרה – במילים אחרות עסקת פליפ בה תוכלו להרוויח מאות אחוזים.

ומנגד האופציה השנייה – להמשיך עם הקבלן לדירת 4.5 חדרים של כ- 135 מ״ר עם עלות בנייה של כ-750,000 שקלים, אותם תוכלו לקבל במימון מלא של 100% מהבנק כהלוואה או משכנתא – בשורה התחתונה תוכלו לקבל דירת 4.5 חדרים בגודל של 135 מ״ר בעלות של 1,150,000 שקלים בלבד, אשר שוויה בשוק מוערך כעת בכ-2,000,000 שקלים לפחות, ובעת שתהיה מוכנה שוויה צפוי לעלות ל-2,300,000 שקלים. 

לפרטים נוספים על הפרוייקט לחצו כאן