"מצטערים על הטונים": טורנדו הסירה את התביעה נגד רותם סלע

חבר המזגנים הסירה את התביעה כלפי הפרזנטורית שלה, לאחר שלפי הטענות ניהלה משא ומתן עם בנק דיסקונט בזמן שהייתה תחת חוזה עימם. "הצדדים הגיעו להסכמה ברוח טובה ומחוץ לכותלי בית המשפט", נאמר בהודעה המשותפת

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 06/01/22 14:50 ד בשבט התשפב

"מצטערים על הטונים": טורנדו הסירה את התביעה נגד רותם סלע
רותם סלע, יכולה לחייך , צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

חודש אחרי שחברת המזגנים טורנדו הגישה תביעה נגד הפרנזטורית שלה רותם סלע בה ביקשה למנוע ממנה לחתום על חוזה בלעדיות עם בנק דיסקונט בשווי 2.5 מיליון שקלים בשנה, הודיעו היום (ה') הצדדים כי הגיעו להסכמה מחוץ לבית המשפט והתביעה הוסרה.

"הצדדים הגיעו להסכמה ברוח טובה ומחוץ לכותלי בית המשפט", נאמר בהודעה משותפת של הצדדים לתקשורת בה הובהר כי, "טורנדו מסירה את התביעה שהגישה. רותם סלע היא הפרזנטורית של טורנדו בשש שנים האחרונות והשניים הולכים יחד דרך ארוכה, פורה ומשגשגת. רותם תמשיך לייצג את טורנדו גם בשנת 2022 והצדדים שמחים על שיתוף הפעולה גם בשנה זו. טורנדו וסלע מצרים על הטונים הצורמים שהוחלפו בין עורכי הדין של הצדדים ושמים זאת מאחוריהם".

סלע, שרק לאחרונה חתמה על הסכם נוסף מול חברת טורנדו, במסגרתו שיפרה את תנאיה מ-375 אלף שקל בשנה ל-850 אלף, ביקשה להשתחרר מהחוזה מולם בטענה כי הוא היה תקף רק עד סוף שנת 2021 ולא לשנה הנוכחית. בחברת המזגנים לא התנגדו לקמפיין של סלע עם בנק דיסקונט במקביל אליהם, אלא רק לחוזה הבלעדיות שהיה מונע מהם להיעזר בשירותיה של סלע. כעת לפי ההודעה, סלע תמשיך לשמש כפרזנטורית של טורנדו, כפי שהיא עושה מאז שנת 2016.