5 הרצאות TED שישנו לכם את הקריירה

למה הדור הקודם התמיד במקום עבודה אחד במשך עשורים, ואילו אנחנו מחליפים כל מספר שנים? איך מורידים את הסטרס והופכים למאושרים בעבודה? ומה הסוד להפיכה לעצמאים מצליחים? 5 סרטוני TED שיקפיצו לכם את הקריירה | צפו

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 04/10/21 12:27 כח בתשרי התשפב

5 הרצאות TED שישנו לכם את הקריירה
הרצאות טד, צילום: shutterstock

מרגישים תקועים בעבודה? מחפשים השראה שתשפר לכם את היום-יום אבל אין לכם כוח לקרוא ספרי הדרכה ארוכים? אז במיוחד בשבילכם קיבצנו 5 סרטוני TED קצרים, שיעזרו לכם לשדרג את הקריירה, בין אם אתם עצמאים או שכירים. החל מהורדת הלחץ והמתח במקום העבודה ועד הגדלת הפרודוקטיביות והאושר - מוזמנים לצפות. 

1. פאקו דה-ליאון - כך תהפכו את העסק הביתי למוצלח

השנים האחרונות התבטאו בצמיחה גדולה של העסקים העצמאיים, כאשר בכל קרן רחוב אפשר לפגוש עסק ביתי לעוגות, קוסמטיקאיות או נגריות בוטיק קטנות. אבל למרות הצמיחה, זה קשה להיות עצמאי, ולעיתים קרובות מדי נאמר לעצמאים שהם חייבים לבחור בין יצירתיות לרווחיות. פאקו דה ליאון היא עצמאית ומומחה כלכלית ולמרות שהיא נראית צעירה יש לה ניסיון רב בתחום. היא שוללת את הבינאריות בין החופש היצירתי ליכולת להרוויח כסף ונותנת עצות מעשיות החל מבידול המוצר והערך המוסף שלנו ועד היכולת לדרוש ולקבל את מה שמגיע לנו.

2. רוב קוק: זה המחיר הגבוה של לחץ בעבודה, אז איך אפשר להפחית אותו?

ישנן הערכות בארצות הברית שלפיהן, מתח ולחץ בעבודה גורמים להפסדים בכלכלה האמריקאית של כמעט 300 מיליארד דולר בשנה. לדעתו של עורך הדין רוב קוק זה עלול לפגוע גם בבריאות האישית של כל אחד ואחת מאיתנו. קוק חולק מספר אסטרטגיות שיעזרו לרווחה הנפשית, הפיזית והרגשית שלנו.

3. ניקילה מת'יוז אוקומה: הדור הזה עובר מעבודה לעבודה וזאת הסיבה

מי מאיתנו לא תהה למה ההורים שלנו נשארו לעבוד באותו מקום במשך 30 שנה, ואילו אנחנו מדלגים בין מקומות עבודה בכל שנתיים-שלוש ואפילו מחליפים קריירות. מת'יוז אוקומה מסבירה למה אנחנו כבר לא מסתפקים במקום הכנסה אחד, מטפחים את הרוח היזמית שלנו ומפתחים תחביבים מיוחדים.

4. סוזן קולנטונו: העצה שתקפיץ לכם את הקריירה

את עושה הכל נכון בעבודה, לוקחת את כל העצות הנכונות, ממושמעת אבל גם יצירתית, אבל עדיין לא מצליחה להתקדם. למה? סוזן קולנטונו חולקת עצות פשוטות ומפתיעות בדרך לשנות את המצב הזה.השיחה אמנם מיועדת בעיקר לנשים, אבל גם גברים ימצאו אותה רלוונטית מאוד. 

5. שון אקור: אם תהיו מאושרים בעבודה - תהפכו ליעילים יותר

התרגלנו לחשוב כדאי להיות מאושרים אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה, אך האם בעצם המשוואה היא הפוכה לגמרי? הפסיכולוג שון אקור טוען שכדאי להתחיל לשנות גישה ולהבין שכלל שנהיה יותר מאושרים, זה יהפוך אותנו ליותר פרודוקטיביים בעבודה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן