שוק שחור: המשטרה מצאה קפה מזוייף בשווי מאות אלפי שקלים

בהודעה חריגה סיפרו במשטרת ישראל על מחסן בעפולה שבעליו סיפק קפה טורקי מזוייף, בזירה נמצא קפה בשווי מאות אלפי שקלים, החשוד נעצר ויחקר במשטרה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 10/08/21 08:21 ב באלול התשפא

שוק שחור: המשטרה מצאה קפה מזוייף בשווי מאות אלפי שקלים
הקפה שנתפס, צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל פשטה על מחסן בחשד לזיוף, במקום שטרות או יהלומים החשוד בחר לזייף קפה שחור, המשטרה מצאה במחסן כמות חריגה של קפה מזוייף ואמצעי הפצה של קפה תחת המותג קפה שחור, החשוד במעשה נעצר וייחקר במשטרה.

שוטרי משטרת ישראל פשטו אתמול (ב') על מחסן בעיר עפולה ובתוכו נתפסו מאות ק"ג של קפה שחור החשוד כמזויף באריזות תואמות של קפה טורקי עלית.  חשוד בשנות ה-50 לחייו תושב העיר עוכב לחקירה.

אתמול בשעות הערב פשטו שוטרי משטרת ישראל על מחסן בעיר עפולה שעל פי החשד שימש לשיווק קפה מזוייף תחת השם-קפה טורקי עלית. במהלך הפעילות נתפס כ-570 ק"ג קפה שחור החשוד כמזוייף, אלפי שקיות הפצה וקרטונים מזוייפים בשויי של מאות אלפי שקלים.

החשוד הוא תושב עפולה בשנות ה-50 לחייו, החשוד הובא להמשך חקירתו במשטרת ישראל. יש לציין כי ככל הנראה המוצרים המזויפים נתפסו לפני ששווקו לחנויות. 

בהתייחסות לאירוע אמרו במשטרת ישראל כי: "משטרת ישראל יחד עם רשויות האכיפה פועלים כנגד שיווק מוצרים ומזון  פיראטיים, אשר עלולים לסכן את בריאות הציבור ולפגוע בו. בנוסף שיווק סחורה מזויפת פוגע בציבור הלקוחות אשר רוכש סחורה ירודה במחיר גבוה, פוגע ביצרנים, ואפילו בהכנסות המדינה היות ובמרבית המקרים מדובר בסחורה מוברחת ללא תשלום מיסים ומכסים".


(אביב אלוש על הקפה המושלם).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן