הטריק ועונשו: שיטה מיוחדת לשדרג את הקפה של הבוקר אך עם סיכון

מספר אנשים ברחבי הרשת פרסמו כי במכונת הקפה שלהם הם שמים חלב במקום במים במיכל, והתוצאה - שמימית. אך השדרוג עלול לעלות לכם בחיי המכונה עצמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/21 14:09 כו בתמוז התשפא

הטריק ועונשו: שיטה מיוחדת לשדרג את הקפה של הבוקר אך עם סיכון
צילום: shutterstock

כל אזרחי העולם מנהלים מרדף אחרי הקפה המושלם, המשקה המחם שבידו להכריע כיצד יראה היום שלפנינו. לשם כך רבים מוצאים דרכים שונות איך להגיע לקפה המושלם, שישפע על יתר היום שלהם. יותר ויותר בתים החלו לרכוש מכונות קפה לביתם, ושמו סוף לקפה המורכב מערבוב אבקה, חלב ומים שרתחו בקומקום. אך גם קפה תוצרת מכונה אישית אינו די לרבים שרוצים להשתדרג אפילו יותר.

דיון מעניין בנושא עלה ברשת הטיקטוק עם הצעה מעניינת שבה הקפה של הבוקר יכול לצאת אפילו טוב יותר, עבור אלו שיש להם מכונה בבית. השיטה היא למלא מיכל המים בחלב במקום, ובכך הקפה יהיה עשיר יותר עם חלב שמתחמם תוך שניות. רבים החלו בניסוי בהם גם כוכבת הרשת "good.food.gang" שפרסמה כיצד היא עושה זאת במכונת הקפה שלה, ותוך זמן קצר הפך הסרטון שלה לוויראלי. 

@good.food.gang

testing out this coffee hack ☕️🥲 #coffeehacks #kitchenhacks #lifehacks #capsulemachine #coffeecapsules

♬ SugarCrash! - ElyOtto
" data-video-id="6938266742334426370" style="max-width: 605px;min-width: 325px;" >
@good.food.gang

testing out this coffee hack ☕️???? #coffeehacks #kitchenhacks #lifehacks #capsulemachine #coffeecapsules

♬ SugarCrash! - ElyOtto

אך השדרוג המעניין עלול לטמון בחובו גם מחיר גבוה מידי, שימנע מכם להשתתף בניסוי שדרוג הקפה. גולשים לא מעטים הזהירו כי החלפת הנוזל במיכל עלולה לפגוע במכשיר ולהביא אותו להרס שלא יהיה ניתן לתקן. אך לא רק מטעמים אלו יש להיזהר מהכנסת חלב במקום מים, יש הטוענים כי החימום המהיר של החלב דווקא פוגם בטעם הקפה. יש גם הטוענים כי הניקוי הופך לקשה יותר, ועלול להצטבר עובש במכונה. ישנה גם סיבה בריאותי הטוענת כי חימום מהיר של החלב מפתח חיידיקים מסוכנים, ואם הם יתלוו לעובש שעלול להצטבר הקפה כבר הופך לסכנה.