עובד עצמאי? הנה כל מה שצריך לדעת על ביטוחים

אם פתחתם עסק עצמאי לאחרונה בתחום כלשהו, חלק בלתי נפרד מההתנהלות התקינה של העסק הוא שמירה על הנכסים הפיזיים שלו והוספת הביטוחים הדרושים לכל מקרה שעשוי להתרחש. אספנו עבורכם את כל הביטוחים שחשוב לעשות כבר בהתחלת הדרך.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 24/02/19 10:45 יט באדר א'

עובד עצמאי? הנה כל מה שצריך לדעת על ביטוחים
צילום: יח"צ

ביטוח תאונות אישיות
אם אתם נפגעים במהלך העבודה יתכן וביטוח לאומי ישלם פיצוי מסוים. אך, אם נפגעתם במהלך נסיעה לבילוי, ברכיבה שלווה על אופניים או כאשר שיחקתם עם הילדים בפארק? ביטוח תאונות אישיות נועד למקרים המוגדרים כתאונה  שהובילו לפגיעה פיזית או למוות חלילה. תוכלו להוסיף הרחבות נוספות גם לפגיעות קלות יחסית כמו שברים בחלקים שונים בגוף המזכים אף בפיצוי.

ביטוח אובדן כושר עבודה
אם אתם עובדים בשטח תגלו כי תאונה אחת קלה עשויה לגרום לנזק זמני או בלתי הפיך שעשוי למנוע מכם לעבוד שוב במקצוע שלכם. פוליסת אובדן כושר עבודה מבטיחה כי גם אם תהיה תקופה בה תהיו מובטלים או שתצטרכו להתחיל לעבוד בתחום קל יותר פיזית עדיין תקבלו פיצוי שיוכל להמשיך להעניק לכם ולמשפחתכם את אותה איכות החיים לה הורגלתם. לדוגמה, סבל שנפגע בגבו לא יוכל להמשיך לעסוק באותו המקצוע. עבודה קלה יותר עשויה להפחית סכום ניכר ממשכורתו – לכן ביטוח אובדן כושר עבודה יכול להוות משענת לכם ולילדיכם בעת הצורך.

ביטוח עסק
ביטוח לכל עסק מותאם אישית וכולל בתוכו מגוון רחב של מקרי ביטוח המזכים בפיצוי. החל מנזקים למבנה שבו פועל העסק (אם אינכם עובדים מהבית) כמו שריפה ואפילו רעידת אדמה, ביטוח לתכולת העסק, ביטוח מעבידים למקרה שהעובדים שלכם תובעים אתכם מסיבה כלשהי, ביטוח אחריות מקצועית וביטוחים נוספים. כאשר אתם פונים לחברת הביטוח תגלו אילו הרחבות וסעיפים כדאי לכלול בביטוח המותאם עבורכם באופן אישי.

ביטוח לרכב החברה
אם ברשותכם רכב המשמש אתכם לצרכי עבודה, תוכלו לרשום את רשיון הרכב על שם החברה שלכם ולקבל הנחות בפוליסת המקיף ואף בפוליסת החובה, כמו כן אם בבעלותכם מספר רכבים גדול השייך לחברה תוכלו אף לקבל הנחת קולקטיב.

ביטוח חיים
בכל יום כאשר אתם יוצאים לעבודה אתם זוכרים מדוע פתחתם את העסק. לכל אחד מאתנו יש את הסיבה שבגללה אנו קמים כל יום בבוקר ומתחילים את יומנו. חשבו – מה יקרה ליקירכם במקרה של פטירתכם חלילה? ביטוח חיים, אותו ניתן להתאים לתקציב משתנה ולקבל פיצויים של מאות עד מיליוני שקלים יכול להבטיח כי המשפחה שלכם תוכל להמשיך בחייה מבלי שתקרוס כלכלית.

ביטוח הכולל חיסכון
היום, קיימים שלל מסלולים המשלבים בביטוח החיים גם מרכיב של חיסכון. מסלולים אלה מעניקים הטבות מס רבות ומאפשרים לצבור רווחים מבלי לשלם מס על רווחי ההון הללו, בדומה לתוכניות פרישה אחרות דוגמת קרנות הפנסיה וחסכונות נוספים לפנסיה.

לצד הפיצוי במקרה של פגיעה, הניתן למשפחה או למוטבים שבחרתם במקרה של מוות, תוכלו להוסיף גם חיסכון הזוכה במגוון הטבות מס לתקופת הפרישה. את הסכום החודשי הנלווה לחיסכון תוכלו להגדיל ולהקטין במידת הצורך על בסיס תזרים המזומנים של העסק ולהבטיח כי את שנות הפרישה תוכלו לחיות במלואן. עם עליית תוחלת החיים שאנו רואים כי בשני העשורים הראשונים ליציאה לגמלאות רבים ממשיכים לבלות, ולהתמקד בתחביבים למשך עשור או שניים. אם זכיתם לפרוש מוקדם תוכלו לנצל את הכספים הללו. הכספים יכולים לשמש גם על מנת לעזור לילדים או לנכדים בעתיד.

מתאימים חבילות ביטוח אישיות המיועדות לעסק
לסיכום, לפני שפותחים עסק עצמאי כדאי להתכונן מראש ולהגן על הנכסים ועל העסק באמצעות פוליסות ביטוח שונות. אינכם חייבים לעשות זאת בעצמכם. בשיחת טלפון אחת תוכלו לקבל מגוון הצעות מחיר לכל אחת מהפוליסות שהזכרנו קודם. חשוב לדעת כי חלק מהעסקים נדרשים להציג תעודות ביטוח על מנת לקבל את רישיון העסק. לכן, בדקו היטב אילו פוליסות מתאימות לכם. במידת הצורך הוסיפו הרחבות על מנת ליהנות מכיסוי איכותי ומלא במחיר של אחוזים בודדים לשנה מגובה הכיסוי המוצע.