יש לכם דירה בבניין משותף? אל תוותרו על ביטוח ועד בית

אם יש לכם דירה בבניין ואתם רוצים להיות רגועים, ביטוח ועד בית הוא עבורכם. הביטוח חיוני ביותר לצורך הגנה על רכוש משותף מפני אירועים בלתי צפויים ונזקים

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף building-ins 25/04/24 13:17 יז בניסן התשפד

יש לכם דירה בבניין משותף? אל תוותרו על ביטוח ועד בית
ביטוח ועד בית, צילום: building-ins.co.il

ביטוח ועד בית הינו ביטוח חיוני ביותר לצורך הגנה על רכוש משותף מפני אירועים בלתי צפויים ונזקים. כמו כן, למרות שתפקיד ועד הבית נעשה בהתנדבות, אותם חברי ועד בית עלולים להיות חשופים לתביעות. האם ידעתם, למשל, אם שליח ימעד במדרגות הבניין שלכם הוא יוכל לתבוע אישית את חברי הוועד? לכן ברור מדוע על מסוג כזה פשוט אי אפשר לוותר.

ההיקף של ביטוח ועד בית

ביטוח ועד בית הוא סוג של כיסוי שתוכנן במיוחד לנכסים משותפים כגון דירות או בנייני דירות. הוא נועד להגן על הרכוש המשותף והמתקנים המשותפים בתוך נכסים אלה מפני נזקים או תאונות פוטנציאליים. ביטוח זה מכסה בדרך כלל מגוון רחב של אירועים שאומנם איש מאתנו לא רוצה לחשוב עליהם, אך הם בהחלט עלולים להתרחש. אירועים כאלה יכולים להיות, למשל: נזקי מים, שריפות, אסונות טבע או תאונות של צד שלישי.

אם תעשו ביטוח כזה כמה שיותר מהר, תוכלו לדעת שלא משנה מה קורה, כי בכל מקרה יש לכם לאן לפנות ובמי להיעזר. קשה לתאר במילים עד כמה הנטל הכלכלי של תיקון נזק בבניין משותף עלול להיות כבד ללא ביטוח הולם. זה נכון גם לגבי פיצוי שתצטרכו לשלם לצד שלישי שייפגע בתוך הנכס שלכם אם לא יהיה לכם ביטוח מתאים.

מה עוד ביטוח מסוג כזה יכול לכסות?

אתם חושבים לעשות ביטוח ועד בית? צריכים לעשות ביטוח מבנה למשכנתא? כך או כך, אתם צודקים אם חשוב לכם להבין מראש על מה אתם משלמים. זה טוב ויפה לומר שיש חשיבות אדירה לביטוחים השונים, אך עלינו להבין גם מה עוד הם כוללים. במקרה של ביטוח ועד בית ניתן לראות שגם נזקים למערכות חשמל, מערכות חימום מרכזי או מעליות שנגרמו כתוצאה מאירועי טבע או סיבות אחרות נכללים בפוליסת הביטוח.

בנוסף לאלה, כאמור, ביטוח מסוג זה מכסה גם אחריות כלפי צד שלישי. למשל, מבקר כלשהו נכנס לבניין שלכם ועבד תאונה? הוא נפגע באורך קל, בינוני או קשה? מישהו צריך לשלם לו פיצוי.

אומנם אולי לא ידעתם זאת, אך כל מה שקורה בתוך הבניין שלכם נמצא תחת האחריות שלכם. עם זאת, כל זה לא צריך להטריד אתכם אם יש לכם ביטוח מתאים. לכן לא רק שכדאי לעשות ביטוח כזה, אלא גם רצוי לטפל בעניין הזה כמה שיותר מהר.

אתם לא רוצים להגיע ליום שבו תצטערו על כך שלא עשיתם את כל הביטוחים שנדרשים לבניין המשותף שבו אתם גרים.

כל היתרונות של חברת ביטוח כמו building-ins

זה לא משנה אם אתם רוצים לעשות היום ביטוח מבנה למשכנתא. זה גם לא חשוב אם אתם צריכים לעשות ביטוח ועד בית. מה שכן חשוב, זה לבחור חברת ביטוח כמה שיותר אמינה. אומנם אתם בוודאי לא רוצים להזדקק לחברת הביטוח שלכם, אך בפועל, איש מאיתנו לא יודע מה יוליד יום. לכן הדבר החכם ביותר שניתן לעשות הוא פשוט לבחור חברת ביטוח אמינה. זו הסיבה שבגללה חברת ביטוח כמו building-ins תתאים לכם. מדובר על חברה וותיקה, מקצועית ואמינה, כך שאין ספק שלא תתחרטו על בחירה שכזו.


בשיתוף building-ins