איזה ביטוח נסיעות לחול הוא הזול ביותר?

מצד אחד, רוב האנשים באופן אוטומטי שואלים איזה ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הזול ביותר עבורם. מצד שני, השאלה המתאימה יותר היא: איזה ביטוח נסיעות הכי מתאים לצרכים שלכם? בעוד כי המחירים די דומים ברוב חברות הביטוח, המידע הבא נועד על מנת לעשות סדר בנושא בחירת הפוליסה הנכונה – קראו כאן

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף gooday 18/04/24 10:20 י בניסן התשפד

איזה ביטוח נסיעות לחול הוא הזול ביותר?
מה ביטוח הנסיעות הזול ביותר עבורכם? , צילום: 4Max,Shutterstock

כמה עולה בממוצע הביטוח?

בין אם אתם טסים ליעד כזה או אחר בעולם, רוב הביטוחים מתומחרים לפי עשרות שקלים בודדים ליום אחד בחו"ל. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי המחירים האלו עתידים להשתנות ככל שאופי הנסיעה שלכם הוא ריסקי יותר. אם למשל אתם מתכננים לנסוע לאיזשהו יעד אשר נחשב מדינת עולם שלישי, אתם צריכים לקחת בחשבון כי שירותי הרפואה במדינות מהסוגים האלו אינם נמנים בין המתקדמים בעולם, בלשון המעטה. לכן, מבחינת חברת הביטוח, זוהי נסיעה יותר ריסקית, כלומר ברת סיכון מבחינת חברת הביטוח. במקרים אלו הביטוח כמובן יהיה יקר יותר. לכן, ראו באתר גודיי את ביטוח הנסיעות הזול ביותר עבורכם, בצעו השוואת מחירים ובחרו בביטוח המתאים ביותר.

בצעו כעת השוואת מחירי ביטוח נסיעות

לאחר שביקרנו באתר גודיי, שהוא אתר השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל, הבנו עד כמה מציאת הביטוח המתאים והזול ביותר היא קלה. בקליק אחד גילינו מחירים של ביטוח נסיעות לחו"ל, כאשר ברשימה הבאה ריכזנו את המחירים המומלצים לצרכן:

ביטוח נסיעות של מגדל יעלה לכם כ-1.80 דולר ליום.

ביטוח מאת חברת הראל אמור לעלות לכם כ-2.20 דולרים ליום.

ביטוח נסיעות לחו"ל מטעם חברת פספורט קארד עתיד לעלות כ-2.70 דולרים ליום.

ביטוח של מנורה מבטחים יעלה כ-1.95 דולר ליום.

ביטוח נסיעות של חברת כלל ביטוחים עתיד לעלות כ-2.10 דולר ליום.

ביטוח מטעם חברת הפניקס יעלה כ-2 דולרים ליום.

יש לציין, המחירים לעיל מוגשים כהמלצה בלבד והם רלוונטיים אך ורק לגבי ביטוחי נסיעות סטנדרטיים. במקרים של רכישת הרחבות ביטוח וכיסוי, המחירים משתנים בהתאם לסוג ההרחבה שתרכשו.

לסיכום, איזה ביטוח לבחור? ללכת רק לפי מחיר?

התשובה לשאלה היא: לא, לא ללכת רק לפי מחיר, מכיוון שמה שחשוב זה סוגי הכיסויים שאתם מקבלים. בעוד כי ביטוחים מסוימים עשויים להיות זולים יותר מביטוחים אחרים, ייתכן שהם לא מכסים את אותם הדברים שביטוחים יקרים יותר מכסים. בפועל, הדבר האחרון שמישהו רוצה זה חלילה להיתקל במצב בו יש צורך להפעיל את הפוליסה בחו"ל.

אבל, לעיתים אין ברירה, ולכן חשוב שתהיה חברת ביטוח מבוססת מאחוריכם כרוח גבית. אז, התשובה לשאלה לעיל היא: כדאי לבחור חברת ביטוח שהיא מצד אחד לא מאוד יקרה מהחברות המתחרות בשוק, אבל מצד שני, מציעה כיסויים הולמים. זכרו, כל חברת ביטוח מציעה גובה כיסוי אחר, ככה שהטיפ האחרון שלנו הוא – בחרו את הפוליסה לא רק לפי סוגי הכיסויים, אלא גם לפי הגובה שלהם. למשל, גובה כיסוי הוצאות רפואיות.


בשיתוף gooday