אלפי מאושפזים יצאו מאשפוז לחירות לליל הסדר לביתם

מספר מאושפזי הבית שנעזרים בציוד של יד שרה ערב הפסח זינק השנה ב-48% ביחס לשנים הקודמות. לקראת החג ביד שרה מוצפים בבקשות לציוד שיקומי. תרומתכם יכולה לעזור לעוד חולה או פצוע להעביר את הסדר עם משפחתו

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף יד שרה 17/04/24 13:24 ט בניסן התשפד

אלפי מאושפזים יצאו מאשפוז לחירות לליל הסדר לביתם
בחגים יש ביקוש עצום לציוד רפואי מיד שרה , צילום: יד שרה

חג הפסח מעלה באופן דרמטי את מספר הבקשות המגיעות לארגון יד שרה לציוד רפואי שיאפשר אשפוז ביתי לחולים הרוצים להעביר אותו בחיק משפחתם. השנה בעקבות המלחמה, מספר הבקשות לסיוע זינק בחדות.

לתרומה ליד שרה לחצו כאן

בחגים יש זינוק עצום במספר הבקשות לציוד באשפוז ביתי

פסח הוא חג משפחתי. חג בו כולם מכונסים יחדיו סביב שולחן הסדר. כל השנה אנחנו מחכים, לא רוצים לפספס. אבל יש כאלו שעל מנת להיות חלק מהחגיגה המקסימה הזאת, צריכים עזרה. עזרה לצאת לחירות. אם לא ניתן להם אותה, הפסח שלהם יראה אחרת.

יד שרה, המובילה את תחום אשפוז הבית ואספקת חמצן, מקדמת פרויקט חירום לקראת חג הפסח. מטרת הפרויקט: לאפשר לאלפי חולים לחגוג את החג בחיק משפחתם, מחוץ למחלקות האשפוז בבתי החולים.

"בחגים אצלנו יש זינוק עצום במספר הבקשות לציוד, בעיקר נשימתי ולאשפוז ביתי", אומר הרב אורי לופוליאנסקי, נשיא יד שרה: "השנה מתווסף לזה עליה דרמטית במספר המאושפזים עם כ-15 אלף פצועים מאז פרוץ המלחמה, ואנחנו נדרשים להתמודד עם אתגר בהיקף חריג ביחס לשנים הקודמות. אם בכל שנה אנחנו נתקלים בזינוק במספר הבקשות של בתי החולים לשחרר מאושפזים לחג, השנה בעקבות המלחמה ועל רקע החשש מהתדרדרות ביטחונית נוספת, הצורך הזה הופך לאקוטי ודורש מאיתנו היערכות חסרת תקדים".

לתרומה ליד שרה לחצו כאן

בית החולים הגדול ביותר במזרח התיכון

ארגון יד שרה הוא למעשה בית החולים הגדול ביותר במזרח התיכון. לא פחות. 8,890 מיטות של הארגון פרוסות ברחבי הארץ, כשכשנים הקדמות המספר עמד על 6,000. המיטות בעלות האמצעים המיוחדים מאפשרות לחולים לשהות בביתם בתנאים מתאימים, ואליהם מצטרף מגוון של ציוד רפואי ושיקומי בהתאם לצרכיו האישיים של החולה.

כדי לאפשר לעוד אלפים נוספים לחגוג גם הם בביתם עם משפחתם את ליל הסדר, חייבים ביד שרה לרכוש מיידית עוד מיטות אשפוז, מזרונים מתאימים, מחוללי חמצן, מנופי הרמה, כיסאות גלגלים, עזרים להליכה ועוד ועוד ציוד שנדרש כדי לוודא שבריאותו של החולה נשמרת והחג עובר בשלום. כל שקל שתתנו יצטרף למאמץ לשלוח עוד חולה הביתה עם חיוך גדול על הפנים.

לתרומה ליד שרה לחצו כאן

הפרויקט יכלול רכישת ציוד שיקומי נוסף, וכן תמיכה נשימתית לאלפי מרותקי החמצן, על רקע ההיערכות לאפשרות של הפסקות חשמל נרחבות שעלולות להתרחש ברחבי הארץ בעקבות המלחמה.

"בשביל זה אנחנו צריכים את העזרה שלכם. אנחנו נעשה הכל כדי שמי רוצה להשתחרר הביתה יוכל לעשות זאת אבל אנחנו זקוקים לכם. התקשרו למוקד יד שרה במספר 6444* או היכנסו לאתר יד שרה באינטרנט, תרמו ככל יכולתכם, וליד שולחן הסדר, תוכלו לספר איך השנה הרגשתם מה המשמעות האמיתית של יציאה לחירות".

לתרומה ליד שרה לחצו כאן


בשיתוף יד שרה