לקראת פסח: חידושים במוצרי החשמל למטבח שאתם חייבים להכיר

בקרב ישראלים רבים חג האביב הוא הזדמנות טובה לחידוש מוצרי החשמל במטבח הביתי. על פי נתוני Beko, התחדשות במכשירי חשמל לבית מתרחשת לאורך כל השנה לפי הצורך, אך לקראת החגים ניכרת עלייה בביקושים וברכישות. אז בין אם אתם מארחים בחג הקרוב או מתארחים, כדאי שתכירו את מוצרי החשמל שמבטיחים טכנולוגיות חדשניות שיכולות לחסוך לכם המון זמן ומאמץ

חדשות כיפה תוכן שיווקי 15/04/24 15:21 ז בניסן התשפד

לקראת פסח: חידושים במוצרי החשמל למטבח שאתם חייבים להכיר
כיריים אינדוקציה של Beko, צילום: יחצ Beko

כיריים אינדוקציה

אחד המכשירים שעברו שדרוג משמעותי בשנים האחרונות הן הכיריים. למרות מגוון הדגמים הקיימים בשוק, בהן כיריים חשמליות או גז, הדגם שצובר פופולאריות בשנים האחרונות במטבח הישראלי הן כיריים מסוג אינדוקציה. ראשית, מדובר בכיריים בטיחותיות כיוון שהן אינן עושות שימוש באש. בנוסף לכך, כיריים מסוג זה הן בחירה מעולה למי שרוצה לשמור על מטבח בעיצוב מינימליסטי ומודרני. בכל הנוגע ליעילות האנרגטית, האינדוקציה מפחיתה כ-70% בצריכת האנרגיה. לא פחות חשוב מכך, כיריים אינדוקציה הן בעלות משטח חלק לחלוטין, עובדה שהופכת אותן לקלות לניקוי ותחזוקה.

מותג מוצרי החשמל Beko מציע כיריים אינדוקציה בילט אין מזכוכית schott ceran, תלת פאזי 60 ס"מ. הכיריים בעלי משטח קרמי ללא מסגרת בצבע שחור, עם פאנל הפעלה Touchקדמי, בעל מקשים רגישים למגע עם תצוגה דיגיטלית מובנת הכוללת את הזמן הנותר לבישול. האינדוקציה מציעה 4 אזורי חימום חזקים וייחודים ו-9 עוצמות לסוגים שונים של בישולים. הכיריים מצוידות בנעילה מפני ילדים, המונעת מילדים להפעיל אותם ללא השגחה.

אינדוקציה בילט אין

אינדוקציה בילט אין צילום: יחצ Beko

מדיח כלים בעיצוב שחור

בקיץ האחרון השיק המותג האירופאי Beko את מדיח הכלים החדש שלו בעיצוב שחור, המעניק לחלל המטבח קו מודרני, יוקרתי ואלגנטי. המפרט המתקדם של המדיח יוצר שילוב של ניקיון יעיל וחסכון בעלויות. בשנים האחרונות הפך הצבע השחור לאלמנט מרכזי שבא לידי ביטוי לא רק באבזור וריהוט בחללים שונים בבית, אלא כקו מנחה המבטא אמירה מודרנית ומינימליסטית בעיצוב הבית. מדיח הכלים הפך למוצר החשמל הבסיסי ביותר במטבח שחוסך לנו הרבה זמן ומאמץ. מדיח הכלים החדש של Beko, מדגם DVN-05321B רחב הוא בעל 5 תוכניות הדחה וטמפרטורות שונות כמו 50° Eco להדחה חסכונית, °70Intensive לניקיון יסודי, °65 Clean & Shine לניקיון וברק, Quick & Shine 60° להדחה מהירה ומבריקה ו-Mini 35° להדחה קצרה ומהירה. מעבר לתוכניות בהתאמה אישית, במדיח קיימת אפשרות חסכונית נוספת להדחת חצי מכמות מהכלים. המדיח מגיע עם תצוגת LED המציגה בקרה להוספת מלח או נוזל הברקה וטיימר המאפשר לדעת בזמן אמת את התוכנית שנבחרה והזמן הנותר לסיום. למדיח תכולה של 13 מערכות כלים עם שתי סלסלות ודירוג אנרגטי A לחסכון באנרגיה וחשמל.

מדיח כלים שחור

מדיח כלים שחור צילום: יחצ Beko

קולט אדים בטכנולוגיית SmellSense

בטכנולוגיית SmellSense של קולט האדים החדש של Beko, ישנו חיישן המזהה את העשן ואדי הבישול שיוצאים מהמחבת או מהסיר שעל הכיריים. החיישן מזהה את כמות הפחמימנים, המימן והאלכוהול במידה והם נמצאים בתוך העשן הנידף מכלי הבישול. באמצעות החיישן, ניתן לקבוע איזה סוג בישול מתבצע בתוך המחבת (לדוגמה: מים רותחים או טיגון דגים) ולהתאים את רמת האוורור בהתאם. כאשר מרתיחים מים על הכיריים, מנדף הריחות אינו מזהה כמעט ריח, אך כאשר מדובר בדג המתבשל, החיישן מזהה את הריח ומתאים את עוצמת הפעולה בהתאם. הטכנולוגיה מסייעת במניעת הצטברות עשן בבית וריח בישולים, במיוחד כאשר בבית מבשלים באופן תדיר ואינטנסיבי, ובייחוד בבישולים רבים, בתקופות החגים וארוחות משפחתיות גדולות.

קולט אדים בטכנולוגיה מתקדמת

קולט אדים בטכנולוגיה מתקדמת צילום: יחצ Beko

תנורי האפייה של Beko – פתרונות לכל צורך

סדרת התנורים שהשיק Beko כוללת תנורי אפייה המשלבים טכנולוגיות חדשות ומתקדמות עם עיצוב יוקרתי - שילוב היוצר חוויה מתקדמת וייחודית במטבח הביתי. תנורי האפייה מסדרת Beko Beyond הם בעלי ביצועי אפייה מעולים, תוכניות מותאמות לכל סוג האפייה או בישול, קלים לניקוי ובעלי נפח גדול של תא האפייה. סדרה זו מציגה את טכנולוגיית AeroPerfect המסייעת בפיזור מושלם של אוויר חם בכל תא האפייה, למזעור תנודות הטמפרטורה ולמזון המתבשל ונאפה באופן שווה בכל פעם מחדש. בנוסף, ולטובת צרכני שומרי השבת, Beko מציע תנור אפייה משולב כיריים מסוג Multi function, תנור דו-תאי בנפח 65 ליטר, המאושר בהשגחת הבד"ץ העד החרדית לשימוש בשבתות וחגים. התנור מציע תוכניות אפייה עם טורבו אקטיבי המקצר את זמן העבודה לצד תכנית ייחודית 3D המשלבת גריל ואפייה. לתנור דירוג אנרגטי A שיכול לחסוך מאות ואפילו אלפי שקלים בשנה.

 AeroPerfect

AeroPerfect צילום: יחצ Beko