איך בוחרים חברת ניקיון למשרדים?

מחפשים חברת ניקיון משרדים? בהחלט משימה לא קלה. המשרד הוא הבית השני עבור העובדים והם מבלים בו לפחות מחצית מיומם ולעיתים גם הרבה יותר מזה. מהסיבה הזו חשוב כל כך לאפשר לעובדים שלכם לעבוד בסביבה בריאה, היגיינית ונקייה, וכמובן גם להעניק ללקוחות שלכם המגיעים אליכם לפגישות עבודה תחושה נעימה

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף דיגיפארם 02/04/24 14:42 כג באדר ב'

איך בוחרים חברת ניקיון למשרדים?
ניקיון משרד, צילום: Aquarius Studio,Shutterstock

כבעלי משרד, עליכם לבחור חברת ניקיון משרדים שמודעת לצרכים ולרצונות שלכם ובעיקר לחשיבות הרבה בסדר וניקיון בסביבות עבודה. או.סי חברת ניקיון משרדים הינה החברה המומלצת ביותר באיזור המרכז אשר שמה במרכז את הנוחות שלכם ומאפשרת לכם מחירים נוחים, גמישות רבה בבחירת שעות העבודה ושירות נפלא. במאמר זה נסביר לכם כל מה שרציתם לדעת על איך בוחרים חברת ניקיון למשרדים ושומרים על היגיינה, סביבה בריאה ונעימה יותר בלי דאגה.

נקיון, היגיינה וסדר במשרד

אין זה משנה אם אתם בעלי משרד המעסיק עשרות עובדים או משרד בוטיק קטן, שמירה על ניקיון, היגיינה וסדר הינם התנאי הבסיסי ביותר לסביבת עבודה בריאה ונעימה. כבעלי משרד אתם מחוייבים לשמור על בריאות העובדים והלקוחות הרבים כאחד, אך בוודאי שאין מצפים מכם להפסיק את עמל יומכם ואת סדר היום העמוס שלכם כדי לקחת סמרטוט ולנקות אותו בעצמכם. על ידי שכירת חברת ניקיון משרדים מומלצת, מקצועית, אמינה, הוגנת ויעילה תוכלו להסיר דאגה מעל ליבכם ולהיות בטוחים שהמשרד שלכם יהיה תמיד נקי, רענן, מבושם ונעים לשהייה אשר בריא לעבוד בו ולהתארח בו כלקוח.

חשוב לזכור גם כי סביבה נקיה מעלה את יכולות הריכוז, התפוקה והיצירתיות בכל תחום עיסוק שהוא, מאחר והמוח היצירתי והפעיל שלכם לא מוטרד על ידי ריחות לא נעימים, ספלי קפה מלוכלכים הממתינים בכיורים, שירותים לא נקיים, חלונות שלא ניתן לראות דרכם מרוב אבק ותחושה כללית של סלידה. אתם תתפלאו לגלות עד כמה סדר, ניקיון, ניחוח נעים ותחושה כללית של רעננות יכולה לעשות ליכולות העבודה שלכם ולהישגים שלכם, וכל זאת מבלי שתצטרכו לעשות דבר.

או. סי. חברת ניקיון משרדים שמבטיחה וגם מקיימת

או.סי חברת ניקיון משרדים הינה חברת ניקיון משרדים בתל אביב וערי מרכז נוספות מפתח תקווה עד גבעתיים ומרעננה עד הרצליה. או. סי נבדלת מחברות ניקיון אחרות שאולי יודעות לנקות, אבל לא לתת את השירות המעולה ביותר, את הזמינות הגבוהה, הגמישות הרבה בשעות, הטכנולוגיה והנוחות שלכם, בעלי המשרד, לקבוע את סוג ואופן השירות שתקבלו. במידה ואתם בעלי משרד המעוניינים לשכור חברת ניקיון משרדים בערב או בבוקר, אתם מוזמנים לבקר באתר הבית של או. סי ולהעזר במחשבון החישוב לניקיון קבוע או ניקיון חד פעמי, ניקיון של משרד חדש לאחר שיפוץ וצביעה, או ניקיון יסודי הכולל גם ניקוי ריפודים של כורסאות וספות, חלונות, שטיחים, פוליש ווקס לרצפה, באופן חד פעמי או תחזוקתי. בנוסף לסוג הניקיון תוכלו גם לבחור את מספר הפעמים בשבוע, באילו שעות, ערב או בוקר, ועוד. כמובן שאם יש לכם בקשות מיוחדות או שאלות תוכלו לפנות באמצעות הוואצפ, הטלפון, או דף יצירת קשר באתר.

איך בוחרים חברת ניקיון למשרדים?

לבחור מבין עשרות חברות ניקיון משרדים אשר מתחרות זו בזו באיזור המרכז, זו בהחלט עבודה. על מנת להקל עליכם את תהליך הבחירה וכדי שלא תתחרטו על כך לאחר זמן קצר, הכנו עבורכם את המדריך האולטימטיבי לבחירת חברת ניקיון משרדים בתל אביב וערי המרכז הנוספות מרעננה ועד בת ים:

נוחות – כבעלי משרד, יש לכם הרבה מאד על הראש. חברות ניקיון משרדים קיימות כדי להסיר מעליכם את הדאגה הזו, אך אסור שהן יהפכו למקור דאגה בפני עצמן בשל חוסר לשיואפס דאגות עם שעות גמישות, אפשרויות בחירה בין סוגי ניקוי שונים ומחירים נוחים.

הוגנות – הוגנות היא דבר חשוב. בין אם יש לכם משרד של חדר וחצי ובין אם בניין משרדים שלם, התעריפים והמחירים צריכים להיות אחידים. בחרו רק חברת ניקיון משרדים בתל אביב או בערי מרכז נוספות שמציעה מחירון קבוע ללא תלות בגודל המשרד וכמות העובדים.

מקצועיות – על מנת שלא להתאכזב מן התוצאות ולגלות ששוב מרחו אתכם במקום לנקות, בחרו חברת ניקיון משרדים שמקצועיות הינה השם השני שלה, עם עובדים מנוסים המיומנים בעבודה על משטחים שונים, ועושים את עבודתם בנאמנות.

גמישות – צריכים את המשרד נקי בשעות הפתיחה? רוצים שהמשרד ינוקה רק אחרי שאחרון העובדים סיים את יום עבודתו? גמישות בשעות הניקוי הינן חשובות מאד לתפקוד מיטבי של המשרד. לכן בחרו רק חברת נקיון משרדים בערב לאחר שאחרון העובדים עוזב או או בבוקר לפני שהלקוחות מגיעים.

מענה מהיר – משהו לא כשורה? יש לכם שאלה או בקשה? עבודת ניקוי מיוחדת או דחופה? חשוב שתמיד יהיה לכם מענה מהיר לכל מצב ונוחות רבה ביצירת הקשר עם החברה בה אתם בוחרים. לכן חשוב מאד שתבחרו בחברת ניקיון בתל אביב שעונה מהר וקל ליצור קשר עימה.

באו. סי עובדי הניקיון עומדים לשירותכם ואנחנו לשירותם

או. סי חברת ניקיון משרדים חרטה על דגלה יחס הוגן, זכויות מלאות ותנאי העסקה מעולים למנקים שלנו. מדוע? משום שעובד מרוצה הינו עובד יעיל, נאמן ואיכפתי יותר. חברת או. סי דואגת להעסיק באופן ישיר את העובדים שלה ודואגת לכיסוי כל הזכויות שלהם כחוק, וגם משלמות כמו שצריך ומעל הממוצע במשק. בדרך זו ניתן להבטיח כי אתם מקבלים את מנקי המשרד הטובים ביותר אשר עושים את מלאכתם בצורה המיטבית ביותר, ואם בכל זאת יש לכם תקלה או בעיה, תמיד תוכלו לפנות ולספר על כך.

היגיינה במשרד משרה תחושה נעימה

היגיינה במשרד משרה תחושה נעימה צילום: Andrey_Popov,Shutterstock

טכנולוגיה מתקדמת למשרד נקי יותר

גם בניקיון, חשוב לא לעבוד קשה אלא חכם. על מנת לשמור על המשרד שלכם נקי ומצוחצח לאורך כל שעות העבודה, ניתן להשתמש ברובוטי ניקיון משוכללים אשר ישאבו אבק, יחטאו משטחים, ינקו כתמים של נוזלים שנשפכו ועוד. בדרך זו ניתן יהיה להשיג משרד נקי יותר, מסודר יותר ונעים יותר לשהייה לאורך כל יום העבודה, ותמיד לפתוח את המשרד כשהוא מוכן לקבלת קהל.

השפעת הניקיון על העובד ועל הלקוח

מטרתו של המשרד להוות סביבת עבודה נוחה ונעימה לעובדים שלכם ולשדר אמינות, מקצועיות ויוקרה עבור הלקוחות שלכם. כאשר הרצפה דביקה, החלונות מלאים אבק, הספות מטונפות בכתמי קפה והכיסאות מריחים רע, כאשר על הדלפק או שולחן העבודה שלכם נערמים ספלי קפה מלוכלכים וסל הניירות עולה על גדותיו, זה משדר אנרגיה לא טובה הן לעובדים והן ללקוחות. העובדים חשים שמזלזלים בהם ולמעסיק לא אכפת מבריאותם, ואילו הלקוח עלול לחוש סלידה ולחשוב שאולי לא ממש כדאי להשקיע בכם את אמונו ואת כספו. לעומת זאת, סביבה נקייה, רעננה, מבושמת ונעימה יכולה להקרין אנרגיה חיובית וטובה הן על העובדים שנהנים להגיע בכל יום לעבודה והן על הלקוחות שחשים נינוחים ובטוחים בעצמם להשקיע בכם את אמונם.

לסיכום

משרד מסודר, נקי והיגייני הוא הבסיס ליום עבודה מוצלח. כבעל משרד, באחריותך לדאוג לבריאות העובדים והלקוחות ולאפשר סביבת עבודה נעימה, רעננה ונינוחה לכולם. באמצעות חברת ניקיון משרדים מקצועית ואמינה כדוגמת או. סי חברת ניקיון משרדים אשר תעשה הכל כדי להסיר דאגה זו מעל ליבכם ולספק לכם שירותי ניקיון ברמה גבוהה, בשעות גמישות ונוחות, מחירים משתלמים ועובדי ניקיון מנוסים ומקצועיים שיותירו את המשרד שלכם נקי לחלוטין ובעל ריח רענן.


בשיתוף דיגיפארם