החוויה המושלמת - יום גיבוש לקבוצות ביער בן שמן

כל מעסיק יודע עד כמה חיבור בתוך הצוות, קשר טוב בין העובדים ויצירת גאוות יחידה, חיוניים לצמיחתו של צוות מנצח. כל קבוצת חברים, מתנדבים, תנועות נוער, חיילים או סתם קבוצת חברים, יודעים עד כמה פעילות משותפת מגבשת ומותירה זיכרונות וכל אחראי מורל משפחתי, יודע עד כמה מפגש משפחתי – רב דורי יכול להיות מלא נחת אבל גם עמוס בכיף

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף bepaintball 27/03/24 11:27 יז באדר ב'

החוויה המושלמת - יום גיבוש לקבוצות ביער בן שמן
חוויה מגבשת לקבוצות , צילום: אקסטרים יער בן שמן

הפתרון האולטימטיבי כדי להשיג את כל אלו, באמצעות הקבוצה, הוא על ידי השתתפות ביום גיבוש לקבוצות. בטוח כי מבין קוראינו, יש המוכשרים בהפקה ובהחלט יכולים להרים פרויקט שכזה אבל גם אם עתותיכם בידיכם, כאשר תרצו יום גיבוש לקבוצות, איכותי, מפנק, מלא אנרגיות וחוויות ובלתי נשכח – אתם חייבים לפנות למקצוענים.

נעים להכיר: יום גיבוש לקבוצות ביער בן שמן עם מקצוענים

הסטנדרטים שלנו בכל הנוגע להפקת יום גיבוש לקבוצות מאוד גבוהים ואנחנו רוצים שתיהנו מהם. לתפיסתנו, לאור שנים של ניסיון, אין צוות עובדים אחד דומה לאחר ואין משפחות זהה לרעותה. לכולם מאפיינים שונים, פריסת גילאים אחרת, ייחודיות משלה וקצב אחר. לכן החוכמה תהיה מבחינתנו, באופן מפתיע, לא לבחור לכם את יום הכיף. אלא אנחנו נתפור לכם חליפה מותאמת עבורכם, בשיתוף איתכם.

דבר אחד ברור: אנחנו אוהבים את הטבע בארץ התנ"ך. בארץ ישראל יש כל כך הרבה פינות חמד, שמעבר לאנרגיה המתקבלת בפעילות עצמה, אתם יכולים להיטען רק מהנוף והאווירה הקסומה. לכן, את מירב הפעילות בימי הגיבוש שלנו אנחנו אוהבים לעשות (ומתברר שהקבוצות אוהבות לחוות), דווקא בטבע. בשטח.

אפשר להירגע - לא כולם מיטיבי לכת, יש גם מיטיבי לסת (עוד נגיע לפתרונות המדהימים שלנו לאלו). זוכרים את החליפה שהתאמנו עבורכם, אז היא יכולה לכלול פעילות הרפתקנית, אקסטרים, פעילות ממונעת, פעילות רגועה השמה דגש על חשיבה ושיתוף פעולה או פעילות בקצב הרוגע של הטבע, למשל הטבע בתוך יער עבות וקסום. וכאשר מדברים על יער אידיאלי שכזה – מדברים על יער בן שמן.

טוב שם משמן טוב

אבל ליער בן שמן יש גם שם טוב. וגם יתרונות ברורים שהופכים אותו למקום המועדף לקיום יום גיבוש לעובדים ולקבוצות. למה? נתחיל במיקום שלו. יערות קסומים ותמירים יש בכל הארץ, לאורכה ולרוחבה. אבל יער בן שמן, נמצא בדיוק במרכז הארץ. לפיכך הוא נגיש לכולם. לצפונים ולדרומיים, לעובדי ההייטק מת"א ולקבוצת הגימלאים מקדומים. בתוך זמן קצר מאוד, אתה נמצא בריאה ירוקה מרחיבת דעת ונפש.

ולמרות מרכזיותו של יער בן שמן והיותו אטרקציה מעצם חזותו המרשימה, העצים, הפריחה והמסלולים שבו, הוא רחב דיו, כדי שלא תשרור בו הצפיפות. זוהי נקודה חשובה, שכן יום גיבוש לקבוצות, צריך להתבסס על התמקדות של החברים לקבוצה - פנימה, בלי הסחות דעת מאחרים ובלי המולה הפוגעת בחוויה.

ונקודה נוספת לזכותו של יער בן שמן: אפשר לעשות בו כמעט הכל. יש בו מסלולי הליכה מרהיבים, יש בו מקום לכלים ממונעים אתגריים, יש פינות חמד שקטות ואפשר לנווט בו בקלות יתרה בלי לטעות. בקיצור – מושלם.

חוויות מיוחדות ביער בן שמן

אם היער מספק לנו, במטאפורה ובמציאות, את הקרקע הפורייה שלו להתרחשות חוויות, בואו נספר קצת אודותם. נתחיל באדרנלין הגבוה: טרקטורונים ורייזרים, ג'יפים, מסלולי אופניים, פיינטבול, מתקני חבלים בין העצים, קרבות לייזר טאג, אתגרי ניווט והישרדות.

התעייפתם או שבאתם מראש עייפים מהבית? גם זה בסדר. ניתן לקיים ביער הליכה חווייתית רגועה, ללמוד אודות הטבע, לקיים סדנאות יצירתיות, רגועות או אינטימיות, בהן השקט מוביל לקשב או להתבוננות פנימה. אפשר גם פעילות ODT מגבשת שתעניק כלים לעבודת צוות, חדר בריחה בטבע כאתגר מוחי ועוד ועוד.

חוויות קולינריות ביער בן שמן

רגע, ומה אוכלים? את הקינוח, תרתי משמע, שמרנו כמובן לסוף. שום יום גיבוש לא מלא אם חלל הקיבה לא מתמלא. זוכרים את החליפה שאנחנו תופרים במיוחד עבורכם? נקווה שהיא תצליח להיסגר אחרי הפעילות הקולינרית שלנו ביער. אבל זו תהיה חליפה שנתפרה לפי אופי הקבוצה, התקציב, סוג החוויה וכד' דוגמאות? בבקשה: ארוחות שטח של הקשוחים, ארוחות מפונפנות של המתפנקים, ארוחות עם דגש על היער (ליקוט, מאהל בדואי), פודטראקים מגניבים בסגנונות שונים, על האש עצבני ועשיר, קפה ומאפים רגועים, בישול משותף של כלל המשתתפים (הכי מגבש, מניסיון) ועוד.

כמובן שאנחנו נספק את כל מה שנדרש, נקים מתחמים מיוחדים, נביא כלים, ריהוט וכד'. כל הצד ההפקתי והטכני המורכב - עלינו. האווירה המדהימה- על יער בן שמן.


בשיתוף bepaintball