מתנות מתוקות לחגים

מחפשים מתנות לקראת החג? במקום להתרוצץ בין חנויות שונות, תוכלו לקנות מתנות אישיות, מיוחדות ומרגשות לכל האהובים שלכם במקום אחד. מארזי מתנה מתוקים במגוון עיצובים, הרכבים, גדלים ומחירים הם הפיתרון המושלם לחג הקרוב

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף רוי שוקולד 26/03/24 11:32 טז באדר ב'

מתנות מתוקות לחגים
מתנות מתוקות לחגים, צילום: רוי שוקולד

כאשר הולך ומתקרב אלינו החג, אנחנו מתחילים לחשוב על המתנות שנוכל להעניק לאנשים שאנחנו אוהבים. ואכן, חגים הם הזדמנות נפלאה להעניק מתנות נהדרות לאנשים שחשובים לנו, בין אם מדובר בחברים, בבני משפחה, בקולגות לעבודה, בשכנים או בכל אדם אחר שאנו רוצים לשמח. הבעיה היא שכאשר רשימת מקבלי המתנות מתארכת, האתגר בבחירת מתנה אישית ומיוחדת לכל אחד ואחד מהם הופך למורכב במיוחד.

ובכן, יש לכך פיתרון פשוט ומקסים – מתנות מתוקות לחגים שניתן להתאים לכל אירוע ולכל אדם. כך, תוכלו להזמין משלוח שוקולד לחג הקרוב במקום אחד ובנוחות רבה, ועדיין לדאוג לכך שכל אחד יקבל בדיוק את מה שהכי מתאים לו וירגיש הכי מיוחד.

מתנות לכל חג ומועד

שוקולד הוא משהו שכמעט כולם אוהבים, והוא תמיד מעורר התרגשות, שמחה והנאה. כך, גם מתנות מתוקות, שהן למעשה מארזים מעוצבים מלאים בשוקולדים איכותיים, מתאימות לכל אדם ולכל אירוע משמח – חגים, ימי הולדת, אירועי הרמת כוסית, ימי נישואים, חגים ועוד ועוד.

מארז שוקולדים הוא בחירה נהדרת בעבור משלוח מנות לפורים, למשל. המארז עצמו מעוצב בצבעי חג עליזים וגם השוקולדים שבו מעוטרים בסמלי החג, כמו ליצנים, מסכות ועוד. השילוב בין הטעמים האיכותיים לבין העיצוב החגיגי הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להפתיע ולרגש, ובמיוחד בחג שהוא ככל הנראה העליז ביותר בלוח השנה שלנו.

מתנות מתוקות לחגים

מתנות מתוקות לחגים צילום: רוי שוקולד

אפשרות אחרת היא מארזים לפסח , שגם הם מעוצבים באווירת החג ומאזכרים את סמליו, למשל בשוקולד ארבעת הבנים המשעשע. לקראת החג תוכלו להזמין מארז שהוא כולו כשר לפסח, וכך תבטיחו כי כולם יוכלו ליהנות מהטעמים הנהדרים שלו, החל שברי שוקולד מיוחדים ועד מקרונים צבעוניים.

הטאץ' האישי שעושה את ההבדל

מארזי מתנה שוקולדיים הם מתנה נהדרת, אבל אפשר לעשות אותם נהדרים אפילו יותר באמצעות טאץ' אישי ומיוחד. ראשית, כדאי מאוד להתאים בצורה הטובה ביותר את מארז השוקולדים למי שיקבל אותו, מבחינת הטעמים וההעדפות האישיות. לאוהבי השוקולד המריר ניתן להתאים טעמים מתאימים, וכך גם לאוהבי טעמי הקפה או הפירות. לטבעוניים ניתן לבחור במארז שוקולדים טבעוניים, ולאוהבי היין – במארז הכולל בקבוק יין איכותי, לבן או אדום.

דרך נוספת להפוך את המתנה שלכם למיוחדת היא להטביע מסר אישי על גבי שוקולד. תוכלו לכתוב למשל ברכה אישית על גבי שוקולד על מקל או להדפיס תמונה או כיתוב על גבי פרלינים. כך תבטיחו כי כל אחד מהאנשים שאתם אוהבים ירגיש מיוחד ואהוב.

קנייה קלה ומהירה

המגוון הגדול של מתנות מתוקות לחגים מאפשר לנו לבצע קנייה מרוכזת של כל המתנות לאנשים שאנחנו אוהבים במקום אחד. ישנם מארזים במגוון של גדלים, עיצובים, הרכבים ומחירים, כך שאתם יכולים לבחור מארז מתאים לכל אחד מהם ולבצע התאמות אישיות במידת הצורך. לאחר ההזמנה, המארזים יישלחו לבתיהם של הנמענים, וכל שאתם תצטרכו לעשות זה לחכות בסבלנות לשיחות הטלפון הנרגשות שלהם.

חגים שמחים לכולם!

מחפשים משלוח מתנה מהיום להיום ? היכנסו לאתר רוי שוקולד >>


בשיתוף רוי שוקולד