אחסנה של ציוד וחפצים

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף אחסון אביה 17/03/24 11:21 ז באדר ב'

אחסנה של ציוד וחפצים
אחסון חפצים, צילום: sirtravelalot,Shutterstock

מחסנים להשכרה זהו פתרון אידיאלי עבור לקוחות פרטיים ועסקים הזקוקים לשירותי אחסון תכולת דירה מוגן ומאובטח בעבור חפצים, ציוד וסחורה. אחסון תכולת דירות הינו שירות חדשני המעניק פתרון נוח ויעיל עבור אנשים אשר עוברים דירה, משפצים, עושים רילוקיישן או מעוניינים לעשות סדר בביתם. במאמר זה נעשה לכם סדר בכל הנוגע לאפשרויות השכרה שונות.

ככלל, ניתן לשכור מחסנים במגוון גדלים ובשלל מיקומים, ועל ידי כך תוכלו לדייק את הפתרון המתאים עבורכם. מחסנים קטנים יהיו בנפח של 1 קו"ב לפחות, לעומת זאת מחסן גדול עשוי להגיע לנפח של 20 קו"ב. בעת הצורך ניתן לשכור באותו הסניף מספר חדרי אחסנה. חללים לאחסון חפצים יהיו רלוונטיים לאחסון חפצים חשובים שאין בהם שימוש יומיומי כמו ציוד ספורט, ציוד קמפינג, כלי עבודה וכו' . בעבור עסקים השכרת מחסן תסייע לאחסון מלאי של ציוד וחומרים ואפילו רהיטים.

4 יתרונות לחדרי האחסנה

הראשון הינו נוחות. קיימים חדרי אחסנה כמעט בכל עיר בארץ. כך תוכלו לבחור בסניף הקרוב ביותר אליכם או אפילו בסניף מרוחק, לפי הצורך ואילוצים נוספים. חשוב לקחת בחשבון כי השכרת המחסן בסניפים הממוקמים בערים מרכזיות- יקר יותר.

יתרון נוסף הוא הנגישות, סניפים של חלק מחברות האחסנה יהיו פתוחים 24 שעות ביממה. כך תוכלו להיכנס למחסן בכל עת, גם בסופי שבוע, בחגים או בשעות הקטנות של הלילה.

יתרון משמעותי הוא האבטחה, הסניפים מאובטחים ע"י מערכות בקרה ואזעקות, וכן מרושתים במצלמות אבטחה במעגל סגור. תחום האבטחה הוא חיוני והכרחי בנושא כמו זה, השמירה על החפצים נמצאת בראש מעניינו ולכן תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי השירותים כוללים את כלל אמצעי הזהירות הנדרשים.

גמישות, תוכלו לשכור מחסן לטווח קצר או ארוך בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם. תקופת המינימום להשכרת מחסן היא 30 יום ולאחר מכן תוכלו לפנות אותו בכל עת ותשלמו רק על פרק הזמן בו השתמשתם במחסן. כך יש מקום לשינויים ואין סיבה להודיע מראש לכמה זמן תצטרכו לאחסן את הציוד שלכם.

עלויות ויעילות

כדי שתוכלו לסדר את המחסן שלכם ביעילות, חלק מחברות האחסנה מציעה בתמורה לתשלום חודשי סמלי, יחידות מדפים בגובה של 2 מטרים שיעזרו לכם לעשות סדר במחסן, כך תוכלו להגיע בקלות לכל פריט. השכרת המחסן יוצאת משתלמת במיוחד מבחינה כלכלית לעומת השכרת חדר נוסף באזור המטרופולין המתאפיין בדמי שכירות גבוהים. לכן אין ספק כי פתרון אחסון כמו זה הוא משתלם ויעיל בהיבט הפיננסי.

ביטוח כדי להישאר בטוח

חברות האחסנה הרציניות מחייבות כל מחסן בביטוח תכולה מקיף, את הביטוח ניתן לבצע דרך חברת האחסנה או דרך חברת ביטוח, לשיקולכם, כאשר המחיר משתנה בהתאם לערך המוצהר של התכולה המאוחסנת. כדי להקל על התהליך מומלץ לבטח את כלל הפריטים, אך כמובן שניתן להתאים את הפרמיה בהתאם לבחירתכם. למשל, במקרה בו אתם מאחסנים רהיט יקר במיוחד או טכנולוגיה יקרה, רצוי לשלם עבורו בפרמיה נפרדת ומותאמת. במקרה של נזק לציוד, הפיצוי יותאם לערך של הפריט כפי שהצהרתם עליו בביטוח.

איך זה עובד? 3 שלבים פשוטים

הערכת גודל המחסן הנדרש. בחלק מחברות האחסנה ניתן להתייעץ באמצעות שיחת טלפון מהירה עם אחד מנציגי החברה, ללא התחייבות, וכך לקבל הערכה של גודל המחסן שאתם זקוקים לו.

תקבלו הצעת מחיר למספר סניפים הרלוונטים לצרכים שהעליתם, באופן זה תוכלו לבחור בסניף הטוב ביותר בהיקשרי מרחק, נגישות ומחיר.

מעבר על הסכם ההשכרה ואישורו, כולל סעיפי הביטוח שיבטיחו לכם ראש שקט בנוגע לציוד המאוחסן.


בשיתוף אחסון אביה