טוסקניה בישראל: עוד פרויקט מצליח של תצפית נדל"ן

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/24 10:05 ז באדר ב'

טוסקניה בישראל: עוד פרויקט מצליח של תצפית נדל"ן
נווה צוף, צילום: יחצ

בתצפית נדל"ן אוהבים אנשים, אוהבים את רגבי ארץ ישראל ואוהבים להגשים חלומות של משפחות. את כל האהבות האלה מחבר הפרויקט החדש בנווה צוף 'טוסקניה'. הפרויקט שממוקם מול נוף ירוק ועוצר נשימה, מתאים את הצרכים והחלומות של המשפחות לחיי נוחות ולסביבה חברתית קהילתית חמה ומיוחדת, העוטפת את תושבי הישוב בחיבוק אוהב ועזרה הדדית. הקהילה בישוב נווה צוף מובילה את הערכים המסורתיים של המשפחה הדתית ומונה כ-300 משפחות מכל גווני הקשת הדתית לאומית.

במסגרת הפרויקט בנווה צוף מוקמת שכונה חדשה הכוללת עשרות יחידות דיור. בשלב א' מוצעות 20 יחידות דיור בתמהיל מגוון, החל מבתים דו משפחתיים 6 חדרים עם כניסה פרטית וגינה גדולה, דירות גן 5 חדרים עם גינה גדולה במיוחד, דופלקס גן 6.5 חדרים, דירות 4 חדרים ודירות גן 6 חדרים. פרויקט זה מתווסף לפרויקט מבוקש נוסף של חברת תצפית במבוא מודיעים החדשה ששלב הפריסייל שלו הסתיים לאחרונה בהצלחה רבה.

נתי כרמי, משנה למנכ"ל תצפית נדל"ן, מוסיף: "בפרויקט טוסקניה הבניה בסטנדרט גבוה ובתכנון מוקפד שעוד לא נראו כמותם באזור. חברתנו שמה דגש מיוחד על מקצוענות, ישרות ואמינות. הפרויקט מביא להתיישבות בשורה חדשה עם מוצר ברמה איכותית. תמהיל הדירות המגוון עונה לצרכים השונים בכל אוכלוסיית גיל. אתם מוזמנים לפתוח חלון אל נוף של טבע ירוק הפרוס למרגלות ביתכם ולדעת שקבלתם את הטוב ביותר. לתמיד".

בתצפית נדל"ן ניגשים לפרויקט מתוך ראייה וחזון שבבתים אותם אנו בונים יחיו משפחות, בחברה עושים מעל ומעבר כדי שהבתים יתאימו לצרכים ולחלומות של משפחות, שיתאפשר לגדל בהם ילדים ברווחה, לחיות חיים עשירים בתוכן וחוויות, בתים שיעניקו למתגוררים בהם נוחות ונחת. אנו מבינים שרכישת בית בישראל זו העסקה הרגשית והכלכלית החשובה ביותר שאדם עושה בחייו. בהקשר הזה אנו בהחלט יכולים לומר שעבורנו האמירה שהלקוח נמצא במרכז – זו אינה אמירה שיווקית, אלא זהו ערך-על שאנו פועלים לאורו.