כך תוזילו את עלויות מעבר הדירה

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במחירים של הובלת דירה, כתוצאה מהתייקרות מחירי הדלקים, עלות העובדים והציוד שבו משתמשים במהלך ההובלה. אם אתם עוברים דירה ורוצים לחסוך קצת כסף על הדרך, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף סטארט שיווק דיגיטלי 14/03/24 11:28 ד באדר ב'

כך תוזילו את עלויות מעבר הדירה
מעבר דירה, צילום: Lucky Business,Shutterstock

היו גמישים במועד ההובלה

זה לא סוד שרוב חברות ההובלה עמוסות מאוד בקיץ, שהיא עונת מעברי הדירה. בנוסף, גם חודש אוקטובר הוא חודש עמוס מאוד, מכיוון שהמון סטודנטים מסיימים את החוזים בדירות שהם שוכרים. סביר להניח שאם תבחרו לעבור דירה בחודשים הללו תצטרכו לשלם יותר כסף, וזה במקרה הטוב שבו תצליחו להשתלב בלו"ז הצפוף של חברת ההובלה.

לכן, אם יש לכם אפשרות להתגמש במועד ההובלה ולעבור דירה בחודשי החורף, תוכלו לחסוך עד 20% בעלות ההובלה, שכן המובילים ישמחו להעניק לכם שירות במקום לשבת בבית.

יחידות אחסון להשכרה

במצב שבו אתם מתגמשים במועד ההובלה, או שאתם מתחילים חוזה חדש במועד רחוק יותר, יתכן ותצטרכו לשכור שירות של יחידות אחסון להשכרה. ביחידות אלה תוכלו לאחסן את התכולה שלכם ולגשת אליה בכל זמן נתון שתרצו, כך שזה מאוד נוח. לפני שאתם ממהרים לסגור את השירות, מומלץ להיכנס למחשבון אחסנה ולבדוק מה העלות המשוערת שלו.

בצעו סקר שוק

לפני שאתם סוגרים עם מוביל, מומלץ מאוד לעשות סקר שוק ולבדוק מה המחירים המקובלים להובלת דירה כמו שלכם. מעבר למחיר של ההובלה אנחנו ממליצים לכם לבדוק שמדובר בחברת הובלה אמינה שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות, כזו שמאחוריה עומדים לקוחות מרוצים ששכרו ממנה את השירות.

קחו כמה הצעות מחיר

לאחר שלב סקר השוק מומלץ לפנות לכמה חברות הובלה ולקחת מספר הצעות מחיר. שימו לב שאת הצעת המחיר מומלץ לקבל מחברת ההובלה רק לאחר ביקור מקדים בדירה. רק כך המוביל יוכל לתמחר את ההובלה בהתאם לתנאים בשטח, כמות התכולה, הקומה, רהיטים הזקוקים לפירוק והרכבה, מעלית, חניה למשאית ועוד.

שמרו את הצעות המחיר השונות והשתמשו בהן במהלך המשא ומתן עם חברות ההובלה, כך הן ידעו שמדובר בלקוחות לא פראיירים שילכו עם ההצעה המשתלמת ביותר ותוכלו לחסוך לא מעט כסף.

הצטרפו להובלה קיימת

אם אתם צריכים להוביל דירה קטנה, כמו למשל דירת חדר או שניים, תוכלו אולי להצטרף להובלה קיימת של שכנים או מכרים מהאזור, בהנחה שאתם גמישים בתאריך כמובן. במצב כזה כל חברת הובלה תשמח להעניק לכם שירות משתלם ולהרוויח עוד קצת כסף על הדרך, WIN WIN לשני הצדדים.

תרמו ציוד שאתם לא צריכים

הכלל הוא פשוט, ככל שכמות התכולה שלכם תהיה גדולה יותר, כך ההובלה תהיה יקרה יותר. לכן, ההמלצה שלנו עבורכם היא להיפרד מציוד שאתם לא צריכים במקום להעמיס אותו על המשאית לשווא. כחודש לפני המעבר, שלחו הודעה בקבוצת הוואטסאפ השכונתית והציעו את כל הפריטים הללו לתרומה, או אפילו למכירה בסכום סמלי.

פרקו והרכיבו רהיטים בעצמכם

אם יש לכם ידיים טובות ואתם לא חוששים מהעבודה הזו, תוכלו לחסוך לא מעט כסף במעבר הדירה. העלות הממוצעת לפירוק והרכבה של רהיט במהלך הובלת דירה היא 300 ש"ח, תלוי בכמות הרהיטים ובגודל שלהם כמובן. תכפילו את העלות הזו בכמות הרהיטים שאתם צריכים לפרק ולהרכיב ותגיעו לאלף ש"ח ואפילו צפונה מכך.

אז אם יש לכם פנאי וידיים טובות, זה הזמן להפשיל שרוולים ולהתחיל לפרק את הרהיטים בעצמכם.

ארזו את התכולה בצורה יעילה

סביר מאוד להניח שבמהלך המעבר תצטרכו להזמין ארגזים מהמוביל. כל חברת הובלה שמכבדת את עצמה נותנת ללקוח כמות מסוימת של ארגזים כחלק מהמחיר הכולל של ההובלה. במידה ותצטרכו עוד ארגזים, חברת ההובלה תגבה על כך תשלום נוסף.

תתפלאו, אבל במקרים בהם מדובר בדירות סטנדרטיות עם כמות תכולה בסיסית, כמות הארגזים שתקבלו מהמוביל בהחלט תספיק לכם. מה שכן, זה אומר שאתם צריכים לארוז את התכולה בצורה יעילה, לדחוס כמה שיותר ציוד בתוך הארגזים ולהשתמש למשל בשקיות זבל גדולות כדי להעביר פריטים גדולים כמו בגדים שתופסים לא מעט נפח.

לסיכום, אין ספק שהובלת דירה הוא פרויקט לא זול בכלל, אך אם תיישמו את הטיפים שהצגנו במדריך זה אנחנו בטוחים שתוכלו לחסוך לא מעט כסף על הדרך.


בשיתוף סטארט שיווק דיגיטלי