דלתות כניסה

דלתות כניסה הן לא רק פריט בטיחותי חשוב בבית, אלא גם פריט עיצובי קריטי לא פחות. בחירת דלת הכניסה לבית צריכה לכלול מספר תנאים: ביטחון, קו עיצובי ומחי

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף שוהם דלתות 14/03/24 10:24 ד באדר ב'

דלתות כניסה
דלתות כניסה, צילום: שוהם דלתות

הדגש הראשון הוא כמובן על מחיר, לא משנה עד כמה דלת הכניסה איכותית ונאה, ללא ביטחון היא לא שווה כלום. לאחר מכן, אנחנו נרצה לבחור בדלת כניסה עם קו עיצובי בהתאם לעיצוב הבית, אחרת ההבדלים יהיו ניכרים לעין ושני התנאים האלה צריכים לכלול את התנאי השלישי - עמידה במחיר המוקצב. לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת דלתות כניסה.

איך בוחרים דלתות כניסה למבנה חדש?

הבחירה בדלתות כניסה למבנה חדש היא הפשוטה ביותר, עדיין תכולת הבית לא שלמה ואתם יכולים להתאים את העיצוב כראות עיניכם. יש הבדל בין בית פרטי ובין דירה בבניין, לרוב כאשר מדובר על בית פרטי נוכל לבצע יותר התאמות בצורה דינמית, כמו גודל הדלת. כשמדובר על דירה בבניין גודל הדלתות כמעט תמיד יהיה אחיד בין כל הדירות וכאן הגודל הוא פחות פונקציה (אם כי יש אפשרויות לשנות את גודל הדלת בתהליך הבנייה).

בחירת דלתות כניסה למבנה חדש צריכות להיות שקולות בהתחשב בסוג העיצוב שאתם רוצים. נסביר, אם מדובר על בית פרטי לרוב נרצה לבחור בדלת עם עיצוב יותר כפרי, אם אתם גרים בשכונה של וילות שהן פחות כפריות נרצה לבחור בדלת בעיצוב הייטק לצורך העניין. ההתאמה חשובה ביחס לשכונה בה אתם גרים וביחס למבנה. בנוסף, תמיד נרצה להכניס את האישיות שלנו לעיצוב הבית ובחירת דלת הכניסה.

איך בוחרים דלתות כניסה למבנה קיים?


כאשר מדובר על מבנה קיים יש לנו פחות דינמיות. אם רכשנו את המבנה, נוכל לעשות כל שינוי שנרצה בהתאם לתקנות הכתובות בחוק. אבל לרוב אנחנו לא נרצה להתחיל לערוך שינויים במבנה הבטון כדי שהדלת תתאים לגודל הדלת. כאן הבחירה שלנו היא יותר בעניין הסגנון, נוכל לבחור סגנונות שונים ולהדר את הכניסה לבית שלנו. שימו לב, לא משנה באיזה שכונה אתם נמצאים, כאשר אתם מבקרים חבר הרושם הראשוני מתחיל כבר בדלת הכניסה. יש הבדל בין כניסה לבית עם דלת רב-בריח סטנדרטית ובין כניסה לבית עם דלת עץ מעוצבת.

מהו תהליך התקנת דלתות כניסה?

תהליך התקנת דלתות כניסה אינו מורכב, הוא כולל מספר שלבים:

מדידות - דבר ראשון בעל המקצוע מבצע מדידות (או הקונה). בהתאם למידות נוכל לצמצם את אפשרויות הבחירה. שימו לב, כאשר מדובר על מבנה חדש ואתם עדיין בתהליך הבנייה תוכלו כבר אז לבחור את גודל הפתח ובהתאם לכך לבחור את הדלת המתאימה.

בחירת חברה - יש לבחור את החברה המתאימה ממנה תרכשו את דלת הכניסה. חשוב לבחור בחברה אמינה המציעה לכם מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים, כל זה בנוסף לאמצעי אבטחה מתאימים. שימו לב שהחברה בה אתם בוחרים היא בעלת מוניטין מתאים והסמכה מתאימה.

בחירת עיצוב - לאחר שבחרתם את החברה המתאימה כעת אתם יכולים לבחור את הקטלוג של החברה. אנחנו ממליצים לבחור בחברה שמעניקה לכם גם אפשרות לעיצוב דלת בהתאמה אישית. כאן אתם יכולים להכניס את טביעת האצבע שלכם ולסגנן את דלת הכניסה בהתאם לאופי שלכם.

רכישה והתקנה - השלב האחרון הוא רכישת דלת הכניסה והתקנה שלה במבנה שלכם. החברה צריכה להציע לכם מחיר כללי לכל התהליך ולא רכישה והתקנה בנפרד - אלא אם כן ביקשתם רק לרכוש את הדלת או רק להתקין אותה. שימו לב שהמחירים משתנים בהתאם לסוג הדלת בה בחרתם, מורכבות התקנה (בהתאם לדירה שלכם), הובלה ומנגנון נעילה.

המאמר נכתב באדיבות על ידי שוהם דלתות - https://shoham-doors.com


בשיתוף שוהם דלתות